Inlägg från: Anonym (Ö) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ö)

Ghostad direkt efter sex

Hur har sexet sett ut då? Vad har ni gjort, hur har du betett dig?

Penisstorlek under medel tror jag inte är ett problem, inte för vettiga kvinnor i alla fall. 

• Anonym (Ö)

Onanera några timmar innan så du kan hålla dig längre. 

Hur reagerar de när du smeker dem?

Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 19:36:24 följande:

Ja du, hur beskriver jag det? Jag har försökt smeka och göra dem upphetsade. Har kommit väldigt fort alla gånger. Har säkert varit väldigt fumlig för jag har varit rätt nervös alla gånger. 

Det är inte jag som påstått att det är storleken, det är andra i tråden som tror det kan spela in. (Längden är 11cm vid fullt stånd).

• Anonym (Ö)

Är du väldigt vältränad? Och/eller ser väldigt bra ut?

Vad jobbar du med?

• Anonym (Ö)

Det har inte med det att göra, utan att det är ett troféknull för brudarna sen drar dem. 

Anonym (C) skrev 2023-03-19 21:09:56 följande:
    Det spelar väl ingen roll om han är vältränad eller ser bra ut om han inte kan leverera sexuellt.
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-19 22:33:00 följande:
    Hade han varit väldigt snygg och vältränad hade han inte enbart legat fyra gånger i sitt liv.
    Så det finns inga snygga människor som är introverta eller annat..? Jag har träffat flera jättesnygga men blyga pojkar. Mitt ex var en av dem. Trevlig, rolig, snygg, ej fet eller slapp, välklädd, cool frisyr, välutbildad. Över 30 år och hade haft sex fyra gånger tidigare i sitt liv. 
  • Anonym (Ö)
    Anonym (Notok) skrev 2023-03-20 13:28:55 följande:

Få förväntar väl sig att sexet ska vara perfekt från första gången.

Kanske det är något o kommunikationen efteråt som gör att de tappar lusten att försöka igen? Hur länge väntar du innan du skickar ett meddelande och vad skriver du som dom inte svarar på?

Jag håller med, har nog aldrig varit med om perfekt sex första gången med någon. Med min nuvarande kunde vi inte ens genomföra ett vaginalt samlag förrän tionde försöket (ja, jag räknade). Fanns inte på kartan att sluta ses, vi tyckte väldigt mycket om varandra redan. Och då hade vi bara setts några gånger på fest. 
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex