Inlägg från: Anonym (Oj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj)

Ghostad direkt efter sex

Av vad du själv skrivit i din tråd:
    Saknar erfarenhet vid 31 års ålder.
    En penis som är klart under medel.
    Kommer snabbt.

Tror tyvärr att du har ditt svar bland dessa, eller alla dessa.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 18:59:41 följande:
    Ok, så många verkar eniga om att jag inte levererat sexuellt. Tacksam i så fall för tips på vad jag kan göra för att detta inte ska hända igen.
    Vet inte jag missförstått det du skriver, men som jag förstår det kan det ha gått flera dejter (åtta?) och ni fortsätter att träffas, men det är efter sex du blir ghostad? Då kan man väl omöjligt göra en annan tolkning än att det är sexet?

Det är väl tyvärr mer erfarenhet som krävs för att det ska bli bättre.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 19:09:36 följande:
    Hur har sexet sett ut då? Vad har ni gjort, hur har du betett dig?

Penisstorlek under medel tror jag inte är ett problem, inte för vettiga kvinnor i alla fall. 
    Frågan är vad "klart under medel" innebär. Jag ser mig själv som relativt vettig i alla fall (haha) men med kombinationen som TS beskriver OCH en penis under typ 10 cm, ja då hade jag nog blivit besviken faktiskt.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-19 19:32:13 följande:
    Men det är ju ett moment 22 i så fall. Hur ska jag få mer erfarenhet om alla drar efter första gången?
    Ja det är ett moment 22, som jag tyvärr inte ser någon lösning på. Det är väl om du lyckas hitta en kvinna i liknande situation, med ingen eller väldigt liten erfarenhet av sex och relationer.
  • Anonym (Oj)

Och jag tror som någon ovan att du faktiskt måste ta upp det innan ni hamnar i säng. Vet att det är röd flagg att sakna erfarenhet, men om personen är medveten om det, kan de vara mer förstående. Tror tyvärr inte att du kommer att lyckas lura någon genom att inte berätta. Som det är nu kanske de tror att det är din nivå efter 15 år sexliv. Bättre då att de vet att du saknar erfarenhet och att du kan förbättras.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Ö) skrev 2023-03-19 20:38:56 följande:

Är du väldigt vältränad? Och/eller ser väldigt bra ut?

Vad jobbar du med?

Hade han varit väldigt snygg och vältränad hade han inte enbart legat fyra gånger i sitt liv.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-20 07:07:48 följande:
    Det kan du drömma om. Skulle inte ta en sån som du med tång ens. Även om många av dina inlägg gjort ont så har du ändå varit rak och ärlig. Men detta var bara vidrigt osmakligt och inlägget är anmält.
    Jag ber om ursäkt TS. Det var inte avsett till dig, utan menat till TS i en annan tråd som jag uppfattade som just cuck. Hemskt ledsen att det kom fel!!!

Tråkigt att du upplevde tråden som en käftsmäll. Får jag fråga hur dina egna tankar gick? Varför tänker du att det blivit som det blivit? Du måste ju ha en egen teori.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-20 17:01:17 följande:
    Tack för stöd!! ❤️
    Även om det verkar som hon skrev i fel tråd. Men det var skönt att känna lite positivt stöd ändå.
    Ja, det var ett misstag och jag är mig genuint ledsen för det. Självklart har du ett värde, tror inte att någon i tråden motsäger sig det. För övrigt håller jag med, det är bra att du ryter ifrån. Att stå upp för sig själv är sannerligen ingen dålig (eller oattraktiv) egenskap.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-20 17:13:46 följande:

Ok, jag accepterar ursäkten även om jag har svårt att förstå hur man kan skriva i fel tråd.

Jag fattar ju så klart att det säkert har med sexet att göra att de inte vill ses igen. Men om de ghostar istället för att kunna säga vad felet är kan jag ju inte veta. Var det bara det fumliga sexet? Var det sexet i kombination med en mindre kuk? Var det något med hygienen (jag duschar varje dag och tvättar snoppen dagligen också och jag använder deo så jag tror inte det). Om någon sagt nåt hade jag vetat vad jag kunde göra annorlunda. 

Några undrade hur det går till när jag blir ghostad, När jag skriver och tackar för dejten och frågar om de vill ses igen så får jag inget svar alls. 

Ja det kändes som en käftsmäll när det verkar som att både du och flera andra ser det som ett olösligt moment 22. Ni förstår varför tjejerna är missnöjda med kombon dåligt sex och liten storlek men ser inga lösningar på hur jag kan träna mig när man aldrig får en ny chans. Då kändes det bara hopplöst. 

Om jag skriver att jag är oerfaren och söker oerfaren kvinna lär jag knappast få många svar. (För mig spelar det ingen roll om hon är oerfaren men jag förstod på er som att det var typ det jag kunde hoppas på)

Jag hade två fönster öppna och det blev fel. Hemskt ledsen för det (igen).

Fast du behöver inte få många svar, TS. Du behöver att rätt person hittar dig. Sedan kanske du inte behöver använda ord som oerfarenhet, men jag tror absolut att du kan hitta en bättre formulering. Att skriva om sina "egenheter" är inte helt fel. (Menar inget illa, vi har alla vara saker).

Ja, jag tror att du har betydligt större chans med någon som inte har stor erfarenhet än en person som dejtat mycket och haft förhållanden. Du låter lite som att det är något dåligt, men det är ju inte. Bättre att hitta någon på samma våglängd.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-21 12:56:13 följande:
    Tack, det har jag konstaterat från början, innan jag skrev tråden. Men det svara inte på varför man ghostar och inte kan förklara varför man inte vill ses igen.
    När jag läser det här så inser jag att jag kanske missuppfattat frågan. Du undrar enbart varför de inte förklarar? Inte vad som kan ha gått fel?

Sedan undrar jag om det bara dör efter att du kommit? Du fortsätter inte att kyssas? Eller slickar dem? För sexet är ju INTE slut när ena kommit. Men det vet du säkert. Det är faktiskt enda gången jag lämnat en man (för att han inte ville inse att sexet inte var över bara för att han kommit. Påpekade några gånger, men det gick inte in. Då blev jag totalt avtänd och det var färdigsexat.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-21 21:37:31 följande:

Ja min ursprungliga fråga rörde sig kring varför de ghostar mig istället för att kunna svara vad som var fel om man nu inte vill ses igen. Och jag har ju fattat att det måste med all sannolikhet vara något med sexet. Men exakt vad kan jag inte veta och hade de kunnat svara på varför de inte vill ses igen, vad som gick fel, så kan jag bara gissa. 

Sedan har ju många kommit med förslag på vad som kan ha varit fel och jag har väl fått några uppslag men det kan ju vara en massa andra saker också. Jag blev mest förbluffad över att alla ghostar mig men ville gärna höra andras synpunkter på vad de tror hänt och vad som gick fel. I och med att jag förmodligen har noll koll så var det bra att få sån feedback också. Sedan gjorde det tyvärr ont att göra att det blir svårt att hitta någon att träna med i min ålder men jag kan ju se att det förmodligen stämmer. Så tråden divergerade lite från ursprungsdrågan, ja.

Ja det är fegt och taskigt att ghosta. Särskilt om man haft sex. Samtidigt så tror jag inte att de kunde ha berättat sanningen heller för dig. Om de blev avtända av något är det inget de kan säga. Det hade varit för taskigt. Jag har också blivit ghostad och visst lämnas man men frågor. Fast jag vet inte om jag hade blivit så himla mycket gladare av sanningen heller.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-21 22:09:33 följande:
    Nej du kanske har rätt i att de inte skulle svara. Men tror du inte de ens skulle säga om jag frågade rakt ut? Det kanske är svårt att säga sånt till den man ratar men jag vill ju bara lära mig bli bättre.
    Nej, jag tror inte att de skulle svara även om du frågade rakt ut. Och att fråga för att du vill lära dig för att bli bättre i framtiden (med andra kvinnor då antar jag) blir ju lite konstigt också.

Sex och känslor är himla knepigt. Det är en mix av så mycket. Även om du visste precis vad som blivit fel, så är det inte säkert att det hjälpt. Kanske hade du bara blivit mer ledsen?

Jag tror fortfarande på att försöka hitta en lite försiktigare kvinna. Kanske i en grupp, kör eller liknande. Nätdejting är en tuff plats. Du kanske behöver en lite mjukare plats. Tror att man är mindre benägen att ghosta folk som lärt känna irl.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-21 22:43:28 följande:
    Jag har försökt med tjejer från kör och hobbies. Har blivit några dejter men aldrig nåt som lett till sex. Det har jag bara lyckats med på nätet. 
    Det är ju jättebra! Du kan uppenbarligen få till dejter. Det är mer än vad många andra kan. Kämpa på!
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Mycket) skrev 2023-03-21 23:05:46 följande:

Men nej börja inte sjunga i kör för att hitta en kvinna! Börja sjunga i kör för att du vill sjunga! 

Det ena utesluter inte det andra :)
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-22 08:51:54 följande:
    Anonym (Oj) skrev 2023-03-21 23:23:24 följande:
    Det ena utesluter inte det andra :)

Jag tycker om att sjunga, men oavsett är det inte det ideala stället att ragga på, de flesta är inte singlar och de som är singlar letar inte nödvändigtvis en ny. Man kan göra ett par försök men annars blir man känd att bara vara där för att ragga. Samma sak när det börjar en ny tjej, kan inte närma mig henne det första jag gör, då får jag en stämpel på mig. Samma gäller ju övriga hobbies där jag träffar folk. Det finns ju mycket större möjligheter på nätet men inser att det har sina svårigheter också.
    Nej, jag menar naturligtvis inte att du ska ragga dig igenom alla sopraner i kören. Det jag menar är att jag tror att du kan få djupare kontakter utanför nätet. Nätdejting handlar mycket om sex och det går ofta fort. Då hinner du inte bygga upp en connection innan ni hamnar i säng (vilket jag tror att du behöver). Folk går vidare så lätt vid onlinedejting. Om något inte känns, så är det bara att gå på nästa dejt. Om du bygger en connection istället med någon som inte har 20 killar som väntar på att få dejta dem, så tror jag att du har bättre chans.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Spökad) skrev 2023-03-22 21:14:05 följande:
    Förstår vad du menar. Men det är svårt att hitta nya kontakter om jag inte byter kör, provar nya hobbies. Men då flyttas som sagt fokus kring vad jag egentligen gör där.
    Nej, jag tror inte att du förstår vad jag menar, har aldrig förslagit att du ska byta hobby eller kör. Självklart är det svårt att hitta någon. Men det är det även på dejtingsajter och där konkurrerar du på en helt annan nivå.
Svar på tråden Ghostad direkt efter sex