• Anonym (Anonym)

    Män, vad tycker ni om att äta röv?

    Ja, vad tycker ni om att äta en tjejs röv? Äckligt eller nice?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, vad tycker ni om att äta röv?
  • Tom Araya
    Anonym (Haha) skrev 2023-03-26 20:26:40 följande:
    Oj, att ta allt så bokstavligt måste ställa till det för dig i livet. Om någon frågar om ni ska hänga, tar du med dig ett rep?
    Hänga känns så 1900-taligt.... det är 2020-tal nu, då heter det chilla. Skrattande

    Men jag tar med mig den blöta tvätten, för den ska hängas. Skrattande
  • Tom Araya
    Anonym (Röfslickare) skrev 2023-03-26 20:06:08 följande:
    Visst är det skillnad på att slicka på ett äpple och att äta det...men du menar väl ändå inte att du "tar tuggor, tuggar och sväljer" av en tjejs röv/rumpa/stjärt/bakdel/arsle/ [ infoga valfritt ord ]? Är hr. Araya månne kannibal? Drömmer
    Nej, jag äter inte hennes bröst, fitta, stjärt, whatever... jag slickar, använder tungan snarare än tänderna.

    Ditt påstående stämmer bättre med han som använder uttrycket "äta röv".
  • Anonym (Röfslickare)
    Tom Araya skrev 2023-03-26 23:57:29 följande:
    Nej, jag äter inte hennes bröst, fitta, stjärt, whatever... jag slickar, använder tungan snarare än tänderna.

    Ditt påstående stämmer bättre med han som använder uttrycket "äta röv".

    Aha, då missförstod jag. Du ville visa på den avgörande skillnaden mellan att slicka på respektive äta något; äpple eller röv. Själv säger jag "slicka röv" och även "slicka fitta" för den delen. För det är ju det jag, du och de allra flesta gör, slicka alltså. Ätandet får vi överlämna till kannibalerna. Fast sedan fattar ju jag med att folk menar slicka när de säger äta i just det här sammanhanget.

  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Röfslickare) skrev 2023-03-28 22:30:45 följande:

    Aha, då missförstod jag. Du ville visa på den avgörande skillnaden mellan att slicka på respektive äta något; äpple eller röv. Själv säger jag "slicka röv" och även "slicka fitta" för den delen. För det är ju det jag, du och de allra flesta gör, slicka alltså. Ätandet får vi överlämna till kannibalerna. Fast sedan fattar ju jag med att folk menar slicka när de säger äta i just det här sammanhanget.


    Du är singel va??
  • Anonym (Röfslickare)
    Anonym (Hahaha) skrev 2023-03-28 22:48:07 följande:
    Du är singel va??

    Du kan gärna få prata ut om dina problem med att fixa tjejer och få sex och så, så lovar jag att lyssna. Du skall veta att jag tycker synd om er incels. 


    (Här får du en näsduk så du kan torka tårarna. Kanske mamma kommer ner med lite varm choklad och mackor till dig snart, så skall du se att det kommer kännas lite bättre.)

  • Tom Araya
    Anonym (Röfslickare) skrev 2023-03-28 22:30:45 följande:

    Aha, då missförstod jag. Du ville visa på den avgörande skillnaden mellan att slicka på respektive äta något; äpple eller röv. Själv säger jag "slicka röv" och även "slicka fitta" för den delen. För det är ju det jag, du och de allra flesta gör, slicka alltså. Ätandet får vi överlämna till kannibalerna. Fast sedan fattar ju jag med att folk menar slicka när de säger äta i just det här sammanhanget.


    Själv använder jag varken "äta" eller "röv" i det sammanhanget.
  • CleoX

    Du (TS) uttrycker dig vulgärt och äckligt om något som kan vara sensuellt, spännande och njutbart. Jag gillar när killarna slickar min söta rumpa, men skulle någon säga något om att ?äta röv? skulle han få dra upp byxorna bums och gå hem?

  • Tom Araya
    CleoX skrev 2023-03-30 15:41:46 följande:

    Du (TS) uttrycker dig vulgärt och äckligt om något som kan vara sensuellt, spännande och njutbart. Jag gillar när killarna slickar min söta rumpa, men skulle någon säga något om att ?äta röv? skulle han få dra upp byxorna bums och gå hem?


    Exakt!

    "Röv" och "arsle" är svordomar, låter inte alls sexigt, kvinnligt eller respektfullt.

    Jag säger gärna stjärt, men kan även säga rumpa eller bak om hennes bakdel.

    Däremot gillar jag ordet "fitta", det är också vulgärt, men känns i alla fall mer sexigt och upphetsande. Jag vill att det bara ska användas i positiv mening, inte som svordom. Så jag hycklar lite, men det känns rätt.
  • Anonym (Röfslickare)
    Tom Araya skrev 2023-03-30 12:48:08 följande:
    Själv använder jag varken "äta" eller "röv" i det sammanhanget.
    Jag har förstått det.
    CleoX skrev 2023-03-30 15:41:46 följande:

    Du (TS) uttrycker dig vulgärt och äckligt om något som kan vara sensuellt, spännande och njutbart. Jag gillar när killarna slickar min söta rumpa, men skulle någon säga något om att ?äta röv? skulle han få dra upp byxorna bums och gå hem?


    Tom Araya skrev 2023-03-30 18:08:24 följande:
    Exakt!

    "Röv" och "arsle" är svordomar, låter inte alls sexigt, kvinnligt eller respektfullt.

    Jag säger gärna stjärt, men kan även säga rumpa eller bak om hennes bakdel.

    Däremot gillar jag ordet "fitta", det är också vulgärt, men känns i alla fall mer sexigt och upphetsande. Jag vill att det bara ska användas i positiv mening, inte som svordom. Så jag hycklar lite, men det känns rätt.

    Nu är vi ju helt inne på sexuella preferenser och då finns det väl egentligen inget rätt eller fel så länge det utövas frivilligt mellan myndiga personer. Man kan reagera negativt på ts eller undertecknads grövre språkbruk, men faktum är att för somliga av oss skall sex vara just rått och snuskigt, det är så vi gillar't. Ni å andra sidan uttrycker er mindre rått och det är så ni vill ha det, det är det ni gillar - och det är för mig förstås lika ok.


    Jag respekterar era preferenser fullt ut och tänker inte argumentera emot vilka ord ni önskar använda för det di lärde kallar anilingus. Och jag hoppas att ni också kan respektera att jag använder andra uttryck för att det är så jag vill ha det. Det handlar helt enkelt om olika preferenser.



     

  • Anonym (Bl)

    Jag förstår inte hur man kan vilja slicka en tjej eller kille i rövhålet 

Svar på tråden Män, vad tycker ni om att äta röv?