Var han otrogen tror ni?
Min kille sedan något år tillbaka var på en sommarkurs i Grekland och när han kom tillbaka var han jätteglad och berättade hur roligt han haft det. Det var väldigt socialt med kursen då de bodde ihop och kunde sola och bada på raster och kvällar. Han hade umgåtts med en italiensk kille och hans två kvinnliga studentkompisar. Han visade egna foton och sedan fick han ett mail med foton från den där killen och när han skulle visa mig nått foto såg jag att det stod "visa inte detta för din flickvän" samt att min kille hälsa "give my warmest regards to xxx" dvs en av tjejernas namn. Inte till båda... På fotona stod han och höll om den där tjejen när de poserade för kameran. Han berättade vidare till mig att han planerade att åka med dem till Egypten och jag fick inte följa med. Han tog dessutom en kvällskurs i italienska. Jag ifrågasatte detta förstås, tycker det låter helt galet likt en semesterromans och inte alls ok för mig. Vad tror ni? Har han varit otrogen, blivit kär? Ska jag dumpa honom?