• Aelwa

Barnskor på Coop Forum?

Var på coop idag och köpte en våg och såg då jättesöta röda skor som jag köpte till dottern för det hutlösa priset 99kr hehe. Var inte gympadojjor men nästan.

Hur ligger det till med kvaliten på skorna där? Någon som vet? Är det bara skit som håller två veckor??

• Svar på tråden Barnskor på Coop Forum?
  • Prinsessan Zelda

köpte själv fodrade gummistövlar där för 69 kr till sonen. de har funkat super i alla fall.

Out for a walk.... Bitch!
  • Lola Jämtland

Alma har haft både gummistövlar o gympaskor därifrån o jag har varit jättenöjd med dessa!

• Prinsessan Zelda

den stora skillnaden tror jag e att det inte är några märkesskor. Och vad man ska ha dem till.

Out for a walk.... Bitch!
  • SDS

Köpte ett par vinterskor där till min son och dom är jätte bra, minns inte märket! Varma och sköna och inte hutlöst dyra

Köpte ett par kavat där förut med.. som min lille har haft.. Dom är ju jätte bra! Och coop är billigare på dem!

• Majsan70

Vi har köpt två par vinterskor där samt gummistövlar och de har haft jättebra kvalitet till sitt låga pris. Lika fina ännu och de har hållt kyla o väta borta hela vintern.

• Brollie

Jag har köpt skor till MIG där, i höstas, gummistölar och ett par stövlar med päls på.
    Har dem när jag är ute o går med vovven så det slits en del skor hos mig på det sättet!
    Tycker de hållt mycket bra, inte spruckit och läckt in som är lätt hänt när det är snö o hållt bra mot grenar o sånt.
    Jag är mycket nöjd med dem som skogs-skor!

• Angelika

har köpt flera skor till barnen där och de har varit helt OK

• En helt vanlig mamma

Jag har kopt flera skor bade till mig o maken och ar superduper nojd!

Svar på tråden Barnskor på Coop Forum?