• Anonym (TS)

Kan inte komma in på gamla familjeliv

Jag har alltid varit inne på gamla familjeliv, och var inne där imorse, nu kommer jag bara in på den gamla?!
    Varför, och hur åtgärdar jag detta??

• Svar på tråden Kan inte komma in på gamla familjeliv
  • Anonym (Varför?!)

Gamla familjeliv verkar vara borta. Alla trådar man skrivit, alla inlägg, alla favoriter- borta. Jag var också in där imorse. 

• Anonym (m)

Tråkigt för de som gillade den bättre men ingen kan vara förvånad med tanke på hur länge den nyare versionen varit uppeFlört

• Anonym (Varför?!)
    Anonym (m) skrev 2023-03-23 17:49:00 följande:

Tråkigt för de som gillade den bättre men ingen kan vara förvånad med tanke på hur länge den nyare versionen varit uppeFlört

Jamen bara ta bort den så där utan förvarning. Kommer vara här mycket mindre nu. Bland det sämsta F.l gjort.
  • Anonym (m)
    Anonym (Varför?!) skrev 2023-03-23 17:56:58 följande:
    Jamen bara ta bort den så där utan förvarning. Kommer vara här mycket mindre nu. Bland det sämsta F.l gjort.
    Kan tänka på väldigt många andra beslut som tas och efterlevs dagligen på FL som är betydligt värre men låter detta vara i denna tråd ;P
  • Tecum

Bedrövligt att gamla familjeliv är borta och varför skriver inte admin ett svar eller inlägg och förklarar?
    Här är ju bara en massa reklam

• Anonym (Synd)

Synd för jag gillar gamla bättre än nya FL 

• Tow2Mater
    Anonym (Varför?!) skrev 2023-03-23 17:56:58 följande:
    Absolut. Men bra för oss, vi frigör tid att göra annat.
  • Postman

Riktigt tråkigt att den är borta. Jag gick över till den gamla för att denna nya drog så in i hoppsans med surf av någon konstig anledning. 

• Anonym (Varför?!)
    Anonym (m) skrev 2023-03-23 18:06:08 följande:
    Kan tänka på väldigt många andra beslut som tas och efterlevs dagligen på FL som är betydligt värre men låter detta vara i denna tråd ;P
    Jag menar förstås F.L som företag. Jag var  överlycklig när Gamla fick finnas kvar eftersom den nya är sämre på alla sätt. Det var beslutet att helt ta bort Gamla jag tyckte var det sämsta F.l gjort. 
  • Anonym (Dåligt)

Då förstår jag varför det inte längre går att komma åt gamla familjeliv. Har kollat forumet nästan dagligen under flera år, men lär inte fortsätta på samma sätt när det är så rörigt och bara reklam. Går inte att använda forumet på ett enkelt sätt längre.

Svar på tråden Kan inte komma in på gamla familjeliv