• Anonym (Glenn Magnusson)

Ditt hemliga missbruk?

Vi människro missbrukar allt möjligt, men vissa missbruk håller vi för oss själva.

Vilket är ditt hemliga miussbruk?

Choklad, Tramadol, Coca-Cola, dejtingsidor, kaffe eller vad?

• Svar på tråden Ditt hemliga missbruk?
  • Fröken Allvar
    Anonym (Oboy) skrev 2023-03-23 22:02:37 följande:
    Nyfiken på vilka du mår bra i magen av. Om du vill så berätta någon eller vad det är som gör att du mår bra av dem. Negativa åsikter tycker jag man inte tar och nämner namn, positiva är annat. 

Låter som det blivit för mycket läsande för dig.
    Okej, FL får ta bort om det inte är okej och med reservation för att jag glömmer hälften. Flygrl, Anonym (Stina), Anonym (Lotta) Anonym (Tvillingmorsan) Postman. Nattugglor och Här är vi alla vänner-trådarna tycker jag om att läsa. Några andra vet nog vilka de är då vi haft lite kontakt i DM. Ja, det är alldeles för mycket läsande, ögonen blöder! Men jag var en bokmal redan som liten, har svårt att sätta stopp. Kunde läsa hela dagarna då med. Det är en del av mig men det jag läser nu är ofta så sunkigt. Det som gör att jag mår bra av ovan och även gäller de jag eventuellt glömt nu är att de skriver för att hjälpa, de tar tydlig ställning och har en skön vibb. 
  • Anonym (Xet)
    Anonym (C) skrev 2023-03-23 22:10:43 följande:
    Fortfarande kär?
    Jao :(
    Anonym (Christine) skrev 2023-03-23 21:54:28 följande:

Snus och vin.

Är det mängden snus som är din hemlighet eller är det helt enkelt så att ingen känenr till ditt snusande?
  • Anonym (J)
    Fröken Allvar skrev 2023-03-23 21:59:11 följande:

Det är inte direkt hemligt, men jag läser jämt och ständigt. Jag önskar att jag läste fina saker i Storytel, men istället finner jag ofta att jag just läste ännu en känslohetsande opinionstext i någon av kvällstidningarna. Du har inte frågat efter vad man försöker göra åt det men jag berättar ändå. Jag tittar på rubrikerna och oftast lyckas jag låta bli att läsa det mesta. Så egentligen läser jag mer rubriker än texter sedan en tid. Jag brukar tänka: Vill jag ge det här ett klick? Då vill jag ofta inte det.
    Jag läser också kopiösa mängder trådar på Familjeliv sedan ett halvår tillbaka. Det är sjukligt. Jag skulle kunna rabbla namnen på de mest aktiva skribenterna här i sömnen, jag vet vilka åsikter och sexuella preferenser några har, jag vet vad vissa jobbar med till och med! Inte vet jag hur jag ska få bort informationen från hjärnan heller. Den är ju bara användbar för att tolka deras inlägg, och de flesta tycker jag inte ens om att läsa, även om det finns ca 5-7 återkommande nick som jag mår bra i magen av.

Hej! Jag fattar att det här låter superkonstigt men jag läser också jättemycket här på forumet. jag känner igen mig jättemycket i dig, om du har tid och lust kan du ju skapa en anonym kik-profil och lägga till mig där? Heter amandass93 där. ja som sagt, bara om du vill :) ha det bra annars! Och ta med dig att du inte är ensam, känner igen mig mycket. 
  • Anonym (Oboy)
    Fröken Allvar skrev 2023-03-23 22:11:45 följande:
    Okej, FL får ta bort om det inte är okej och med reservation för att jag glömmer hälften. Flygrl, Anonym (Stina), Anonym (Lotta) Anonym (Tvillingmorsan) Postman. Nattugglor och Här är vi alla vänner-trådarna tycker jag om att läsa. Några andra vet nog vilka de är då vi haft lite kontakt i DM. Ja, det är alldeles för mycket läsande, ögonen blöder! Men jag var en bokmal redan som liten, har svårt att sätta stopp. Kunde läsa hela dagarna då med. Det är en del av mig men det jag läser nu är ofta så sunkigt. Det som gör att jag mår bra av ovan och även gäller de jag eventuellt glömt nu är att de skriver för att hjälpa, de tar tydlig ställning och har en skön vibb. 
    Intressant. En del av dem har jag aldrigt hört om och då läser jag ändå mycket varje dag, men tydligen olika sorts trådar. :)
  • Fröken Allvar
    Anonym (Oboy) skrev 2023-03-23 22:16:52 följande:
    Intressant. En del av dem har jag aldrigt hört om och då läser jag ändå mycket varje dag, men tydligen olika sorts trådar. :)
    🙂
  • Anonym (C)
    Anonym (Xet) skrev 2023-03-23 22:12:10 följande:
    Jao :(
    Beklagar, det är så jobbigt. Finns det någon ny chans, eller är det kört? Annars plågar du bara dig själv.
    Anonym (Xet) skrev 2023-03-23 22:07:10 följande:

Kolla mitt ex sociala medier Rynkar på näsan

Kollar du upp henne på alla sätt du kan utan att komma direktkontakt med henne?

Kolla om hon flyttat, bytt bil och annat som är lätt att finna på Internet?
  • Anonym (Vilo)

Energidryck o snus.

Ingen på jobbet vet. Maken har koll.

• Anonym (Xet)
    Anonym (Glenn Magnusson) skrev 2023-03-23 22:29:35 följande:
    Kollar du upp henne på alla sätt du kan utan att komma direktkontakt med henne?

Kolla om hon flyttat, bytt bil och annat som är lätt att finna på Internet?
    Kollar instagram bara för att se vad som händer i livet och blir lika ledsen varje gång 
Svar på tråden Ditt hemliga missbruk?