• Anonym (vill ha mer sex)

Han runkar till mobilen istället för att ha sex

Hej,
    Min man jobbar många sena kvällar och när jag ska tvätta kläder har jag märkt att hans kalsonger har spermafläckar. Vi har haft ett superbra sexliv med sex 1-2 gånger i veckan de senaste åren. Tyvärr var det inte så bra innan dess. Jag har blivit så avvisad så många gånger att jag inte ens kan räkna dem. Jag har tänkt att han är ovanligt asexuell person och inget att oroa sig för. Men när vårt förhållande av olika anledningar höll på att braka samman för några år sedan så började vi ha mer sex. Ångande, härlig sex. Han verkade släppa lös lite hämningar. Men nu har det börjat avta lite, inte på grund av mig, jag vill fortfarande ha mycket sex. Jag har sett att han söker på unga tjejer som han av olika anledningar kommit i kontakt med via jobb, träning osv. Kollar deras foton. Jag tror nu att han hela tiden varit mer intresserad av att dra i sin snabel till bilder på mobilen istället för att vara med mig och nu när han tror vårt förhållande är stabilare så har han återgått till detta beteende. Alltså alla måste ju få komma själv då och då men om det går ut över sexlivet till sin partner, om man föredrar att inte ha riktigt sex med sin partner utan väljer att sitta sent på sitt jobb och runka, då måste det väl ändå vara nått fel?

Vad säger ni killar, runkar ni frekvent fast ni har partner och gör ni det till bilder på tjejer ni träffat eller bara till främlingar "porr"? Vad är normalt egentligen?

• Svar på tråden Han runkar till mobilen istället för att ha sex
  • Anonym (M)

Jag kommer aldrig i kalsongerna.

• Anonym (Arg)

Ohh vad arg jag blir på denna kille. Jag hade ju gärna velat vara i dennes killes plats med en tjej som vill ha mkt sex, iaf 2-3 ggr i veckan. Vi är runt 40 med små barn, men ser inget ljust att det ska bli några större ändringar. För att vilja ha sex så måste man fantisera och lyssna på sex så att sexlusten ska få blomma. Och inget sådant har min fru tyvärr.

Men svar på din fråga så rinkar jag minst 1 gång per dag. Ibland så har jag runkat när jag ligger kvar i sängen efter en snabbis på morgonen då få gånger man har det, ibland har jag rinkar efter en snabbis på kvällen då vi varit på soffan och hon går och lägger sig direkt efter. Hur man än vrider och vänder på det så har jag runkat och runkar mkt. Varför?? Tror för att jag inte fått njuta tillräckligt av sexet man har fått, en sån där härlig 6-10 minuters sex. Men hon vill ha det snabbt överstökat. Jag vill gärna ha 3 ställningar som innehåller nåt för varandra, nåt som hon gillar och sen nåt som jag gillar.  sen dom ggr vi har haft sån sex jag gillar, då har man varit mätt, märks även av runkandet efteråt och dagen efter. Jag fantiserar mkt, tittar på bilden och porrfilm för runkande. Hoppas du fick ett svar från mig

• Anonym (mmmhm)

Låter konstigt att han kommer i kalsongerna, men du menar väl att du hittar spår av onaturligt mycket försats kanske.. förmodligen sprutar han i toaletten eller en servett som alla andra.

Jag har ett bra förhållande med en kvinna i min egen ålder där vi har sex ca 2-3 gånger i veckan men runkar till porr ytterligare någon gång i veckan.

Så som svar på din fråga, ja jag runkar ett par gånger i veckan, nästan bara till helt okända kvinnor i porr, men det beror väl främst på att jag saknar sexigt material kring snygga tjejer i min närhet. Hade jag haft det hade jag utan större ånger runkat till fantasier av arbetskamrater och kunder. Jag skulle säga att det är normalt så länge man inte gör något mer av fantasierna eller avslöjar något för de man fantiserar om..

• Ocdmänniska

Måste bara säga att jag personligen tycker att runka till porr eller runka till folk man träffat är stor skillnad för mig. Men annars så tänker jag att prata med han om allt? Att du vet att han tittar på unga tjejer han känner och se var han säger, undra vad han skulle känna om du gjorde samma sak tex?.

• Anonym (69"-man)

Jag kollar aldrig in bilder på någon jag känner. De lägger iofs aldrig upp något erotiskt eller sexigt heller för den delen är. Så det är porr från internationella siter. 
    Jag har bara avvisat min fru när jag varit på väg att bli sjuk annars har jag gärna sex även om jag precis kommit ut nyrunkad från duschen. Trots att jag är i 50års åldern så behöver jag inte ens 10 minuter för att ladda om så att säga. 

• Carolatom07

Blir du ofta avvisad, finns ingen anledning att fortsätta förhållandet. Låt honom ha det skönt med sin mobil för sig själv.

• Anonym (Hjkkl)

Gift, ja jag rukar regelbundet.
    Ibland handlar det om att lösa ett behov. Det som går snabbast är det man väljer då.

• Anonym (fgh)

Han verkar vara lite lat. Dra en handtrall kräver inte att man engagerar sig. Ett samlag är ändå ett samspel och både ge och ta. 

Med kvinna runkar jag aldrig. Laddar mellan gångerna. Blir häftigare då.

Svar på tråden Han runkar till mobilen istället för att ha sex