Han runkar till mobilen istället för att ha sex
Hej,
Min man jobbar många sena kvällar och när jag ska tvätta kläder har jag märkt att hans kalsonger har spermafläckar. Vi har haft ett superbra sexliv med sex 1-2 gånger i veckan de senaste åren. Tyvärr var det inte så bra innan dess. Jag har blivit så avvisad så många gånger att jag inte ens kan räkna dem. Jag har tänkt att han är ovanligt asexuell person och inget att oroa sig för. Men när vårt förhållande av olika anledningar höll på att braka samman för några år sedan så började vi ha mer sex. Ångande, härlig sex. Han verkade släppa lös lite hämningar. Men nu har det börjat avta lite, inte på grund av mig, jag vill fortfarande ha mycket sex. Jag har sett att han söker på unga tjejer som han av olika anledningar kommit i kontakt med via jobb, träning osv. Kollar deras foton. Jag tror nu att han hela tiden varit mer intresserad av att dra i sin snabel till bilder på mobilen istället för att vara med mig och nu när han tror vårt förhållande är stabilare så har han återgått till detta beteende. Alltså alla måste ju få komma själv då och då men om det går ut över sexlivet till sin partner, om man föredrar att inte ha riktigt sex med sin partner utan väljer att sitta sent på sitt jobb och runka, då måste det väl ändå vara nått fel?
Vad säger ni killar, runkar ni frekvent fast ni har partner och gör ni det till bilder på tjejer ni träffat eller bara till främlingar "porr"? Vad är normalt egentligen?