Inlägg från: Mrs Moneybags |Visa alla inlägg
  • Mrs Moneybags

Hotad av min pojkväns barn!

Anonym (Hotad) skrev 2023-03-24 15:33:53 följande:
    + fler som svarat ungefär samma:

Var mycket hur hon sade det. Som hon valde just att säga det så för att inte uttala ett hot men det var ett hot.
    Anonym (fasad) skrev 2023-03-24 14:03:09 följande:

Skärp dig. Det var inget hot när det blev sagt i den kontexten. Du kan inte förvänta dig att vara populär hos dottern, oavsett om det är berättigat eller inte. Var glad att hon annars försöker hålla en glad fasad mot dig, men nu vet du så att det är en fasad. 

Känns inte alls bra om det är så att hon inte tycker om mig och det bara är en fasad...var liksom "hej" stor kram osv och jättetrevlig först...sedan det där och sen bara gick tillbaks till trevlig som ingenting.
     Vet inte om jag vill gå in på tidigare uppbrottet då jag förstorade upp struntsaker, misstolkade och betedde mig inte så bra.

Men annars är det nog en bra idé.
    Om du själv vet med dig att du inte betedde dig så bra förra gången ni gjorde slut så vet säkert dottern det också. Hon har ju sett dig in action och hennes lojalitet ligger såklart hos sin pappa. 

Jag ser det inte som ett hot, utan mer som en ungdoms sätt att säga - såra inte min pappa!! 

Hur skulle du själv känna inför en kvinna som hade gjort som du mot din egen pappa? Skulle du ta emot henne med öppna armar? 
Svar på tråden Hotad av min pojkväns barn!