Inlägg från: Anonym (Trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trött)

Är min pojkvän Gay eller Bi?

Anonym (Lisa) skrev 2023-04-07 11:33:52 följande:
    Var nog mer en känsla så lyckades klämma ur homon det till slut.
    Ja det får han så länge han gör det här hemma och jag får titta på. Det har aldrig varit några problem. Har ingen önskan om att få delta själv men gillar att titta på. Han gillar dessutom väldigt välutrustade och jag föredrar mer normala till strax över.
    Du menar att typ otrohet iaf sexuella kontakter är ok pga hans bisexualitet? Eller vad menar du?
    O du tittar på? Mysigt det låter. Eller inte. 
  • Anonym (Trött)

Vad man tittar på internet är en sak. Måste inte betyda särskilt mycket öht. Däremot att han betalar för något typ av medlemskap så hade jag nog blivit lite fundersam. Än om det bara var några random homoflikar.
    Kan själv kolla grejer som är tändande på nätet men aldrig någonsin ha ngt intresse i att vilja förverkliga eller leva ut det på riktigt sas. 

• Anonym (Trött)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-05-14 10:05:52 följande:
    Ja det är helt ok att ha vilka sexuella kontakter man vill oavsett läggning så länge man inte gör någon annan illa och alla inblandade är med på det.
    Otrohet är något helt annat.
    Ja, vi tycker det är hur mysigt och sexigt som helst!
    Javisst. Det har ju inget med ev. läggning åt nåt bi eller så att göra heller. Vill ni ha det så och är lyckliga med det så är ju det bra. Finns väl heteropar som bjuder in andra. En del gillar väl det som sagt. 
Svar på tråden Är min pojkvän Gay eller Bi?