Inlägg från: Ccccattis |Visa alla inlägg
  • Ccccattis

Letrozol 2023

Hoppar in här då jag och min sambo försökt få barn länge i flera år. Fick PCOS som diagnos och fick påbörja första kuren med letrozol en tablett i fem dagar. 31/3. Var på två ultraljud och de såg inga blåsor som växte. Kände mig superbesviken och tänkte att detta kommer ta tid. (Mådde heller inte alls bra av tabletterna) Saken nu som hör till är att jag inte hade bråttom att kontakta mottagningen och fick ägglossningsflytningar av mig själv i cykeldag 37. (mensen brukar ju komma två veckor senare) så jag tänkte att jag skiter i att höra av mig och tar ingen provera för att få ny mens. Så inväntar jag min egen mens istället. Igår fick jag en chock min mens är sen enligt appen jag har och har haft känningar för att mensen ska komma och har ett PLUS på stickan. Clerblue visar gravid 2-3 veckor. Fattar absolut ingenting och blev ju självklart så glad som man grät då man inte sett ett plus på stickan under dessa 5 år.. någon annan som varit med om detta? Kram C 

• Ccccattis

Tack snälla ni! Nu väntas veckor av vånda att inte få missfall men ska försöka njuta så mycket som det bara går. Det känns helt fantastiskt efter så lång tid äntligen se strecket! 

Svar på tråden Letrozol 2023