• Anonym (Ja)
    Fri 31 Mar 2023 19:55
    3056 visningar
    15 svar
    15
    3056

    Oskuld 23 åring

    Ja, ge upp. Det är ingen idé att försöka. Man blir bara sårad.

    Jag säger det av egna erfarenheter som några år äldre än dig. Vissa av oss har det inte i oss helt enkelt och om vi hade haft så hade det redan visat sig för länge sen.

  • Anonym (Ja)
    Fri 31 Mar 2023 22:31
    #7
    Anonym (Man och make) skrev 2023-03-31 20:26:39 följande:

    Klart det kommer att lösa sig. 
    Lyssna inte på de negativa som skriver otrevliga inlägg här.
    Läs däremot de

    Jag är gift och har barn, lever traditionellt familjeliv.

    Jag kände det rätt jobbigt att inte ha mist oskulden när jag hade blivit 20+. Men jag var 23 precis som du när jag hade mitt första samlag. 

    Det handlar om att (som nån skrev) att vara vänlig och omtänksam och visa genuint intresse - då löser det sig.


    Det är skillnad på när du var ung och nu. Det är svårare nu.
  • Anonym (Ja)
    Sat 1 Apr 2023 23:15
    #15
    fornminne skrev 2023-04-01 06:45:27 följande:

    Någon skrev att det är svårare nu än förr. Ja, det är svårare nu eftersom fler och fler killar mest sitter hemma framför datorn och inte vet hur man umgås med folk. Detta är ett växande problem, som inte verkar vara lika vanligt bland tjejer. Även om tjejer också sitter mycket framför dator eller telefon, brukar de inte ha problem att umgås IRL.


    Nej, det är svårare eftersom man som kille jämförs med alla hundratals killar som finns på nätet. Förut var det oftast så att man träffade en tjej på sin utbildning, jobb eller en kurs. Om man kom väl överens så kunde man bli tillsammans, för tjejerna letade också.

    Nuförtiden har tjejerna fler valmöjligheter så att de hellre söker efter killar på appar än i vardagen. Jag vet detta av egna erfarenheter. Det har ingenting att göra med att man som kille inte är tillräckligt social, utan mer för att man inte är så snygg.
Svar på tråden Oskuld 23 åring