Vill inte svenska tjejer har svenska killar, och i så fall varför?
Har märkt att väldigt många svenska tjejer, främst yngre under 40 år, har pojkvänner med bakgrund i länder som ligger utanför Europa. Och andelen svenska killar som har tjejer från liknande länder är extremt få i jämförelse.
Har börjat dra slutsatsen att det kanske är som så att svenska kvinnor, och utländska kvinnor för den delen, inte vill ha oss svenska män. Eller att man föredrar andra än oss. Och då undrar jag vad det grundar sig i? Handlar det om utseendet? Handlar det om personligheten? Är det mer spänning man vill ha? Är det ett statement mot den vita mannen? Vad är grejen?
För jag är en svensk kille som är vältränad, lång, trevlig, social, och ser hyfsat ok ut utan att för den saken skull vara någon fotomodell direkt. Inget håravfall. Och jag känner att det kanske är så att man helt enkelt inte är så intresserade av oss svenska killar. Är vi inte tillräckligt attraktiva? Vad är grejen? Hoppas på ärliga svar. Ni få tycka vad ni vill. Högt i tak, ärlighet utan att man är provokativ eller har som syfte att bara vara ett troll i största allmänhet.