• Anonym (fånig sexfan­tasi)
    Sat 1 Apr 2023 05:40
    4262 visningar
    32 svar
    -1 +1
    32
    4262

    Bara en sjuk fantasi, men hur skulle en hantera detta??

    Inspirerad av trådar där det diskuterats att vara ensam tjej i en bastu med flera män. Om man nu var i den situationen, och verkligen önskade och försökte att det skulle hända olämpliga saker, med förhoppningen på sex med flera män.

    Men istället för att nappa på ens förslag så går alla männen i väg, ointresserade och kanske äcklade varenda en av dem och man sitter själv kvar ensam i bastun. Man vet dessutom att varenda en av männen är heterosexuell så man kan inte lindra smällen mot självkänslan med att de kanske är homosexuella. Hur skulle man hantera den känslan?     

  • Svar på tråden Bara en sjuk fantasi, men hur skulle en hantera detta??
  • Sat 1 Apr 2023 05:48
    #1

    Många män är helt ointresserade sex i en gangbang-situation, att titta på när andra män har sex eller att andra män ser på.

  • Ccplus
    Sat 1 Apr 2023 06:07
    #2

    Du undviker den känslan igenom att bli bättre på att läsa av situationen och ta för dig.
    "Så man kan inte lindra smällen mot självkänslan med att de kanske är homosexuella."

    Nog det sämsta du kan göra.. 

    Hade en tjej som sprang runt o kallade mig för bög en gång. Enbart för jag ignorerade hennes försök till att få mig att komma fram. Jag var där för att jag ville dricka.. Inte hålla hålla på o jaga någon som inte sagt ett ord tillbaka. 

  • Anonym (fånig sexfan­tasi) Trådstartaren
    Sat 1 Apr 2023 06:39
    #3
    Ccplus skrev 2023-04-01 06:07:37 följande:

    Du undviker den känslan igenom att bli bättre på att läsa av situationen och ta för dig.
    "Så man kan inte lindra smällen mot självkänslan med att de kanske är homosexuella."

    Nog det sämsta du kan göra.. 

    Hade en tjej som sprang runt o kallade mig för bög en gång. Enbart för jag ignorerade hennes försök till att få mig att komma fram. Jag var där för att jag ville dricka.. Inte hålla hålla på o jaga någon som inte sagt ett ord tillbaka. 


    Det här är ingenting jag planerar att göra :D Men ratad av män har jag blivit ett par gånger och känslan det ger om jag verkligen slampat till det och försökt är...rätt knäckande. Det dröjer nog minst 1-2 år innan jag kan skratta åt det istället. Så undrar hur känslan hade blivit av att bli ratad av flera män samtidigt.
  • Anonym (Tänkv­ärt)
    Sat 1 Apr 2023 07:07
    #4
    +2
    Anonym (fånig sexfantasi) skrev 2023-04-01 06:39:26 följande:
    Det här är ingenting jag planerar att göra :D Men ratad av män har jag blivit ett par gånger och känslan det ger om jag verkligen slampat till det och försökt är...rätt knäckande. Det dröjer nog minst 1-2 år innan jag kan skratta åt det istället. Så undrar hur känslan hade blivit av att bli ratad av flera män samtidigt.
    Jag reflekterade över din mening när du blivit dissad, ett par ggr i ditt liv, och att det dröjer länge innan man kommer över det. Det finns ett stort antal killar därute som inte känner till något annat. Som blivit dissade hela livet med otaliga försök att närma sig kvinnor.

    Jag säger inte att man ska ändra på något, man kan inte träffa någon för att man ska vara snäll. Men lite sympati och förståelse kan väl dessa killar få. Inte att vi kallar dom incels och trycker till dom lite till.
  • Ccplus
    Sat 1 Apr 2023 07:35
    #5
    Anonym (fånig sexfantasi) skrev 2023-04-01 06:39:26 följande:
    Det här är ingenting jag planerar att göra :D Men ratad av män har jag blivit ett par gånger och känslan det ger om jag verkligen slampat till det och försökt är...rätt knäckande. Det dröjer nog minst 1-2 år innan jag kan skratta åt det istället. Så undrar hur känslan hade blivit av att bli ratad av flera män samtidigt.
    Ja det är aldrig kul att bli dissad. Det jag menar är att du förmodligen bara övertänker det. Och det leder till onödiga tankar och stress. 

    Du kommer ju inte bli dissad om ni sitter i en bastu och alla männen sitter och sexskämtar med dig menar jag. 

    Jag hade inga problem med tjejen som flörtade med mig tex. Hon var jättefin och allt det där. Men istället för att bli tjurig och springa runt o kalla mig bög, vilket bara var weird. Hade hon ju kunnat komma över o suttit och snackat med mig ett tag. 
  • Anonym (Verks­tad)
    Sat 1 Apr 2023 07:38
    #6
    Ccplus skrev 2023-04-01 07:35:03 följande:
    Ja det är aldrig kul att bli dissad. 
    Det kanske är värre för kvinnor att bli dissade?
  • Ccplus
    Sat 1 Apr 2023 07:39
    #7
    Anonym (Verkstad) skrev 2023-04-01 07:38:06 följande:
    Det kanske är värre för kvinnor att bli dissade?
    Jaha. Varför det? 
  • Anonym (Testp­iloten­)
    Sat 1 Apr 2023 07:53
    #8
    Ccplus skrev 2023-04-01 07:39:30 följande:
    Jaha. Varför det? 
    För att män ska vara det okritiska könet som inte kan stå emot.

    Så kan de det känner kvinnan sig kanske som ett totalt ras.

    Själv har jag bra självförtroende och har just drivit en man (L) halvt till vansinne, samtidigt som jag har chattat om det med en annan (S) som jag hade historik med. S undgick mig med knapp marginal för många år sen, och nu erkände han att han blev avundsjuk på L när jag skrev att jag skickade bilder, och ville att jag skulle skicka en bild. Jag gjorde det och frågade om han ville avsluta det vi påbörjade för alla de där åren sen, och efter riktig vånda sa han ja, "get it out of my system". För han har fantiserat om mig i alla de där åren.

    10 minuter senare ångrade han sig och skrev nej, han kunde inte göra så mot sin fru. Det var fint tycker jag. Jag bara säger vad jag skulle vilja, så får var och en ta ansvar för sin relation.

    Så det finns män som står emot frestelser men de är inte så många, och de får kämpa en del. 
  • Anonym (fånig sexfan­tasi) Trådstartaren
    Sat 1 Apr 2023 07:55
    #9
    Ccplus skrev 2023-04-01 07:39:30 följande:
    Jaha. Varför det? 
    För att män förväntas vara kåta och tacksamma. Män pratar ofta själva om att det hade vart så trevligt om de blev raggade på någon gång, att de aldrig blir det och hur de hade nappat direkt om det hände osv. 

    När man sedan då gör det med inställningen att det här kommer gå jätteenkelt och man känner det som att det är bara att fråga, det hänger på mig, inte honom och ändå får ett nej, då svider det ganska hårt.

    Har en kollega som stirrade på min röv i ett halvår, kändes hur självklart som helst att han ville ha mig. För mig. Men när jag sedan agerade på det blev det nej tack jag är gift. (Jag visste dessutom att hans äktenskap var dåligt och att hans fru funderade på att lämna honom, och han var ledsen över detta. Han hade berättat det  för mig själv. Annars hade jag givetvis inte försökt med en gift man, men om det ändå är kasst och hon skall lämna så varför inte?).

    Så en deprimerad man i ett kasst äktenskap som antagligen sällan får ligga, som dessutom stirrat på min röv ett halvår. (Jag hade även ansträngt mig med röven, olika trosor i kombination med olika byxor för att den skulle se så bra ut som möjligt. Ibland kommando bara för att inte ha troskant. Så jag hade även klätt mig obekvämt i ett halvår för hans skull) han ratade mig. Det kändes.
  • Anonym (Testp­iloten­)
    Sat 1 Apr 2023 08:00
    #10
    Anonym (fånig sexfantasi) skrev 2023-04-01 07:55:12 följande:
    Så en deprimerad man i ett kasst äktenskap som antagligen sällan får ligga, som dessutom stirrat på min röv ett halvår. (Jag hade även ansträngt mig med röven, olika trosor i kombination med olika byxor för att den skulle se så bra ut som möjligt. Ibland kommando bara för att inte ha troskant. Så jag hade även klätt mig obekvämt i ett halvår för hans skull) han ratade mig. Det kändes.
    Aj, den sved. Tyst

    Men män har också sina ångestmoment och är bekväma osv. Det kan vara helt omöjligt för vissa att riskera ekonomin eller barnen för en affär. Så beslutet beror på (hos män med lite hjärna) vad mannen har att förlora över hela brädet, bara för en snygg röv.
Svar på tråden Bara en sjuk fantasi, men hur skulle en hantera detta??