Ccplus skrev 2023-04-01 10:47:23 följande:
Mmm.. Precis................... Och med det sagt menade du att jag hade fel, för att män också kan göra det..
Men det stämmer inte ute i verkligheten.. Utan monkey branching utgår mest ifrån det ni kvinnor håller på med. Så alla kan se ditt försök till att måla upp er själv som "offren".
Men lägg ner, jag anser inte att kvinnor är offer mer än män, du lägger in åsikter som inte är sanna, du lägger på åsikter som inte finns, du bestämmer vad andra tycker.
Jag verkligen inget offer, är gift och lever med min man och våra två barn.
Bor i en storstad i ett hus och vi har jobb vi gillar och vänner som vi umgås med.
Min man är en person som jag respekterar mycket och vi har ungefär samma åsikter om kvinnor och män och samhället.
Men nu ska jag skjutsa dottern till träning så nu avslutar jag detta.
Men du verkar ha väldigt konstig syn på kvinnor, utgår ifrån att du blivit bränd och därför verkar ha snedvriden syn på kvinnor.
Självklart finns det både kvinnor och män som är otrogna och beter dåligt mot sin partner. Men visst du om du tror att de flesta kvinnor i stort som grupp gör, det dvs de flesta kvinnor av alla kvinnor som skiljer sig så har du fel de flesta kvinnor som skiljer sig gör inte det för att dom har varit otrogna eller hittat en ny man, dom skiljer sig för att dom är trötta på äktenskapet, förhållandet osv.