• Anonym (Nyfiken)

    Kvinna, vill du pröva, har varit på Swingersklubb / Enkät

    Det finns ju numera gott om s.k. Swingersklubbar  ställen där man både kan ha sex med sin partner, byta partner eller ha sex med helt främmande personer.

    Fyll i enkäten men berätta också varför detta är något som är härligt eller om detta är grymt omoraliskt. Vad är din mening och erfarenhet. Finns det något negativt med dessa klubbar. Saknas det klubbar på mindre orter?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna, vill du pröva, har varit på Swingersklubb / Enkät
  • Anonym (Relativt ointressant)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-04-02 08:14:32 följande:
    Vilka mindre orter tänker du på?
    Nyfiken hit och nyfiken dit. Stillas någonsin hungern efter nya kroppar? En galet snurrande karusell på plattformen. Ges aldrig nog av trekanter, gangbangs, swing eller könsöverskridande sex? Vem är upphovsmannen? Nån man känner? En dubbelnatur? 
  • Anonym (Sofia)
    Anonym (J) skrev 2023-04-02 10:37:41 följande:
    Nu vet ju inte jag hur gammal du är eller hur du ser ut. Men på såna klubbar finns alla typer av utseenden och åldrar. De flesta är helt vanliga människor och inte några modeller eller porrstjärnor. 
    Alla passar in bara man vill :)

    Jag har svårt nog att finna en man som vill ligga med mig mer än en gång så tror jag inte att detta är något för mig.
    vid en viss ålder så försvinner männens intresse helt enkelt och kroppen ses inte längre som attraktiv.


    att förnedra sig inför massa främmande män (som helt säkert skulle "offra" sig på att ligga med mig men egentligen inte finna mig attraktiv) hjälper inte självkänslan och ger inget mer än ångest.

  • Anonym (J)
    Anonym (Sofia) skrev 2023-04-02 11:54:24 följande:

    Jag har svårt nog att finna en man som vill ligga med mig mer än en gång så tror jag inte att detta är något för mig.
    vid en viss ålder så försvinner männens intresse helt enkelt och kroppen ses inte längre som attraktiv.


    att förnedra sig inför massa främmande män (som helt säkert skulle "offra" sig på att ligga med mig men egentligen inte finna mig attraktiv) hjälper inte självkänslan och ger inget mer än ångest.


    Som man kan jag definitivt säga att det du säger inte stämmer. Det finns inget bäst före datum på kvinnor. Vid vilken ålder menar du att man är passe?
    Jag kan ju inte uttala mig specifikt om ditt utseende, men skulle gissa att det är mer ditt självförtroende som är dåligt?inte ditt utseende.
  • Anonym (Relativt ointressant)
    Anonym (Me) skrev 2023-04-02 12:00:34 följande:
    Va inte så nere upp med hakan å på de igen bara eller vänd baken till :)
    Sexistisk, reducerande och diskriminerande kommentar. Vad har hänt på forumet Sex och samlevnad?? 
  • Anonym (Sofia)
    Anonym (J) skrev 2023-04-02 11:59:58 följande:
    Som man kan jag definitivt säga att det du säger inte stämmer. Det finns inget bäst före datum på kvinnor. Vid vilken ålder menar du att man är passe?
    Jag kan ju inte uttala mig specifikt om ditt utseende, men skulle gissa att det är mer ditt självförtroende som är dåligt?inte ditt utseende.
    Det är inget större fel på mitt utseende, ser rätt normal ut och är 50. Men självförtroendet blev liksom dåligt av att träffa män som inte beter sig just och som antingen ghostade eller gav rätt smärtsamma negativa "komplimanger". Det är ett djupt hål att ta sig upp ur när man väl är där och aldrig, ja aldrig får en komplimang. Då
    är det bättre att låta sex och relationer vara, hur mycket man än må sakna det.
    att hålla hakan högt fungerar bara de första gångerna, men när det blir ett mönster så går det inte längre.

    så där har ni svaret om varför vissa kvinnor inte ens vågar fantisera om sådana här saker. Alla fantasier är inte sunda, när de bara påminner en om ens begränsningar.

    jag hade bra gärna vetat ha en bra och sund relation med EN man som attraheras av mig och min kropp än 100 som bara vill ligga för att checka av en fantasi om anonymsex eller vara en pinne i hans svarta bok av "erövringar"
  • Anonym (J)
    Anonym (Sofia) skrev 2023-04-02 15:53:24 följande:
    Det är inget större fel på mitt utseende, ser rätt normal ut och är 50. Men självförtroendet blev liksom dåligt av att träffa män som inte beter sig just och som antingen ghostade eller gav rätt smärtsamma negativa "komplimanger". Det är ett djupt hål att ta sig upp ur när man väl är där och aldrig, ja aldrig får en komplimang. Då
    är det bättre att låta sex och relationer vara, hur mycket man än må sakna det.
    att hålla hakan högt fungerar bara de första gångerna, men när det blir ett mönster så går det inte längre.

    så där har ni svaret om varför vissa kvinnor inte ens vågar fantisera om sådana här saker. Alla fantasier är inte sunda, när de bara påminner en om ens begränsningar.

    jag hade bra gärna vetat ha en bra och sund relation med EN man som attraheras av mig och min kropp än 100 som bara vill ligga för att checka av en fantasi om anonymsex eller vara en pinne i hans svarta bok av "erövringar"
    Hoppas verkligen du lyckas hitta en snäll man någon gång i framtiden, så kanske du kan få tillbaka ditt självförtroende.
    Hemskt att män kan vara så elaka?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Sofia) skrev 2023-04-02 15:53:24 följande:
    Det är inget större fel på mitt utseende, ser rätt normal ut och är 50. Men självförtroendet blev liksom dåligt av att träffa män som inte beter sig just och som antingen ghostade eller gav rätt smärtsamma negativa "komplimanger". Det är ett djupt hål att ta sig upp ur när man väl är där och aldrig, ja aldrig får en komplimang. Då
    är det bättre att låta sex och relationer vara, hur mycket man än må sakna det.
    att hålla hakan högt fungerar bara de första gångerna, men när det blir ett mönster så går det inte längre.

    så där har ni svaret om varför vissa kvinnor inte ens vågar fantisera om sådana här saker. Alla fantasier är inte sunda, när de bara påminner en om ens begränsningar.

    jag hade bra gärna vetat ha en bra och sund relation med EN man som attraheras av mig och min kropp än 100 som bara vill ligga för att checka av en fantasi om anonymsex eller vara en pinne i hans svarta bok av "erövringar"
    I väntan på just den mannen, kan du ju ta för dig av alla andra män som kan ge dig sköna stunder.
  • Anonym (aldrig)

    Jag äcklas verkligen av tanken på att ligga runt med okända män som jag inte har känslor för. Blä för min del.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (aldrig) skrev 2023-04-04 17:25:50 följande:

    Jag äcklas verkligen av tanken på att ligga runt med okända män som jag inte har känslor för. Blä för min del.


    Har du verkligen provat?
    Du kanske får smak på som många andra.
  • Anonym (Q45+)

    Har varit på flera klubbar, flera gånger (men inte jättemånga gånger) och under flera år. Mest utomlands.
    Jag svarade att jag är i förhållande, har prövat, men inget för mig. Det svaret låg närmast för mig.
    Men att det var inget för mig stämmer inte helt.
    Swingers-livsstilen är inte det alternativ som passar mig bäst.
    Men visst har jag haft några trevliga upplevelser på klubbar, men de fysiska upplevelserna har nästan uteslutande varit med min egen man. Nästan...
    Det bästa för mig med de allra bästa klubbarna, av internationell klass och kvalitet, är att det har varit en härlig och inspirerande miljö, oftast av ganska hög klass.
    Vi gillar att umgås med andra sexpositiva människor i sexiga miljöer, att titta på andra och att själva bli tittade på finner vi mycket inspirerande för vårt eget sexliv. Men i vår livsstil gillar vi inte att ha ha samlag med många olika partners.
    De som följt mina inlägg på annan plats vet att jag och vi föredrar att jag har en noga utvald fast älskare i en långvarig relation.

    Min erfarenhet är att i dessa sammanhang (Swingers-klubb och liknande) behöver ingen vara rädd när det gäller sin ålder eller utseende. 
    Det finns nog alltid någon som är snyggare eller fulare än du, äldre eller yngre, smalare eller tjockare.
    Om du vågar ta på dig dina allra läckraste, sexigaste mest utmanande kläder, kläder och skor som är lite eller mycket mer än vad du någonsin skulle våga i andra sammanhang, sexigare, mer avslöjande, högre klackar, så finns det ändå alltid någon som är "värre" än du.
    Ditt eget utseende och din egen ålder, dina skavanker eller valkar, är det mest bara du själv som bryr dig om.
    Om man känner sig läcker och sexig så utstrålar man just det och du upplevs också som läcker och sexig av andra.
    Om du är kvinna så finns det garanterat fler än en man, och troligen fler än ett par, som gärna vill vara med dig, särskilt om du utstrålar att du är sexpositiv, läcker och sexig. Detta har inte med utseendet eller åldern att göra.

    Jag har aldrig någonsin besökt en enda klubb där en glad, öppen sexpositiv kvinna har blivit utan uppvaktning och blivit utan en partner om det är vad hon önskade sig. Och då har jag sett kvinnor i alla åldrar och jag har även sett kvinnor som i andra sammanhang kanske inte skulle anses ha utseendet som sin största tillgång.
    Att det inte skulle finnas någon som vill vara med denna glada och öppna kvinna är enligt mig helt uteslutet.

Svar på tråden Kvinna, vill du pröva, har varit på Swingersklubb / Enkät