• Meddelande borttaget
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Storlek vid avsugning
  • Anonym (111)

    Rätt givetvis att för stor = får inte in den i munnen ordentligt. Då funkar det inte så blir inget kul för någon av deltagarna. 

  • Anonym (Tjuren)

    Ja, en väninna hade det problemet. Hon dejtade en kille som var så grov att avsugning var uteslutet (och normalt sex svårt öht).

  • Anonym (2016)
    Anonym (Tjuren) skrev 2023-04-02 07:57:18 följande:
    Storlek vid avsugning

    Storlekens betydelse brukar oftast kopplas till penetrationssex, alternativt visuell stimuli (huruvida en större kuk ser bättre/mer upphetsande ut). Men vad - om någon - spelar storleken för roll om du suger av någon?

    Naturligtvis finns många andra uppenbara aspekter som kan vara viktigare (allmän attraktion, hygien osv) men fokusera på storleken här.


    Upplever att det är vanligt att tjejer får ont i käkarna när de suger en grov. De blir inte så uthålliga. Det blir ofta mer runk med lite kyss och slick än att suga.
  • Anonym (?)

    Bara nyfiken, hur många tjejer vill verkligen suga? Är det vanligast att hon ställer upp för honom?

  • Jim84

    Jag har begränsade erfarenheter men har sugit av två killar (sexuellt experimenterande i ungdomen). Trots att min kuk inte alls är kort slumpade det sig så att båda hade väldigt långa kukar (längre än 20 cm). Den ena var dock smal som en pinne och jag kan ärligt säga att jag föredrog att suga av han vars kuk var mer rejäl. Längden kändes inte är så himla viktig, men om jag hade gjort det igen så hade jag nog föredragit om den är som min egen eller längre.

  • Anonym (Tjuren)

    De flesta verkar föredra en normalstor kuk att suga på av praktiska skäl. Ingen som ser en njutning i att suga på en riktigt stor?

  • Anonym (??)
    Jim84 skrev 2023-04-03 06:26:05 följande:

    Jag har begränsade erfarenheter men har sugit av två killar (sexuellt experimenterande i ungdomen). Trots att min kuk inte alls är kort slumpade det sig så att båda hade väldigt långa kukar (längre än 20 cm). Den ena var dock smal som en pinne och jag kan ärligt säga att jag föredrog att suga av han vars kuk var mer rejäl. Längden kändes inte är så himla viktig, men om jag hade gjort det igen så hade jag nog föredragit om den är som min egen eller längre.


    Vad skulle kopplingen mellan din egen kuklängd och dina partners vara menar du?
  • Man 78
    Alice1982 skrev 2023-04-06 01:03:14 följande:

    Min mans kuk är så stor att jag inte kan suga av honom.


    Det låter jobbigt för samtliga inblandade. 
Svar på tråden Storlek vid avsugning