• Meddelande borttaget
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Storlek vid avsugning
  • Jim84
    Anonym (??) skrev 2023-04-05 22:58:29 följande:
    Vad skulle kopplingen mellan din egen kuklängd och dina partners vara menar du?
    Det var bara en jämförelse, för att understryka det statistiskt osannolika i att de män jag sugit av båda haft så långa kukar. Dock blev det lite kaka på kaka att dessutom skriva ut längden på deras kön.
  • Jim84
    Alice1982 skrev 2023-04-06 01:03:14 följande:

Min mans kuk är så stor att jag inte kan suga av honom.

Inte alls? När jag gapar stort tänker jag att där finns gott om utrymme. Men du kanske är liten till växten?
  • Anonym (Ilse)
    Jim84 skrev 2023-04-06 07:43:17 följande:
    Inte alls? När jag gapar stort tänker jag att där finns gott om utrymme. Men du kanske är liten till växten?
    Jag har inte haft så många storkukade. Men en var större och då var det svårt att inte komma åt med tänderna även om han tyckte jag hade ovanligt stor mun. Eftersom man oftast suger med kuken i gommen är det avståndet mellan insidan av överraden som sätter begränsningen.
  • Anonym (Double Up)

Jag tycker det är mycket mer ansträngande att suga en stor kuk. Man måste ju gapa större och vara mer koncentrerad på att den inte ska skava mot tänderna. Samtidigt är det så upphetsande att suga på en extra stor kuk, så jag får energi och orkar ganska länge ändå.

En lagom stor är bäst att suga av, en lite större är mer upphetsande och skönare vid vaginalsex. Så mannen borde egentligen ha två kukar.

• Jim84
    Anonym (Ilse) skrev 2023-04-06 09:14:49 följande:
    Jag har inte haft så många storkukade. Men en var större och då var det svårt att inte komma åt med tänderna även om han tyckte jag hade ovanligt stor mun. Eftersom man oftast suger med kuken i gommen är det avståndet mellan insidan av överraden som sätter begränsningen.
    Det har du kanske rätt i.

Blev nyfiken och kollade upp genomsnittlig gombredd. Det är omkring 35 mm läser jag, något mindre för kvinnor och något högre för män. Östasiater har generellt tightare gombredd, kaukasier större. Det låter tight tycker jag.
  • Jim84

Utifrån ovanstående är vita män alltså bäst lämpade att hantera stora kukar vid oralsex, östasiatiska kvinnor sämst :)

• Jim84
    Anonym (Double Up) skrev 2023-04-06 09:22:15 följande:

Jag tycker det är mycket mer ansträngande att suga en stor kuk. Man måste ju gapa större och vara mer koncentrerad på att den inte ska skava mot tänderna. Samtidigt är det så upphetsande att suga på en extra stor kuk, så jag får energi och orkar ganska länge ändå.

En lagom stor är bäst att suga av, en lite större är mer upphetsande och skönare vid vaginalsex. Så mannen borde egentligen ha två kukar.

Är grovheten den primära faktorn för vad du uppfattar som en extra stor kuk vid oralsex? Eller har längden betydelse? Min (begränsade) upplevelse är att längden inte är så viktig men, som sagt, de jag sög av hade båda långa så har inte testat något annat.
  • Anonym (Double Up)
    Jim84 skrev 2023-04-06 10:09:38 följande:
    Är grovheten den primära faktorn för vad du uppfattar som en extra stor kuk vid oralsex? Eller har längden betydelse? Min (begränsade) upplevelse är att längden inte är så viktig men, som sagt, de jag sög av hade båda långa så har inte testat något annat.
    Ja det är grovleken som avgör. En lång kan ju vara svår att få deepthroatad, men det var väl inte det frågan avsåg, Så det är definitivt grovleken och då främst storlek på ollon.
  • Anonym (Jossan)

Föredrar stora kukar. Både för avsugning och penetration. Vill ha något rejält i munnen. 

• Anonym (2016)
    Anonym (Jossan) skrev 2023-04-07 10:38:00 följande:

Föredrar stora kukar. Både för avsugning och penetration. Vill ha något rejält i munnen. 

Inga problem att suga länge? eller att hålla tänderna borta?
Svar på tråden Storlek vid avsugning