• Anonym (Tiger)

Killar på dejtingsajter...

Ja, vad tusan är det för fel på dom?!!

Är de helt socialt inkompetenta?

En del skriver "Hej" och så skriver man "Hej" tillbaka och sen en fråga, de svarar men man får ingen motfråga. Så jädra tråkiga. Sen håller de ändå på och fortsätter besöka ens sida som att de väntar på att man ska skriva tillbaka... Har märkt detta beteende flera gånger, att de flesta män eller killar är så fruktansvärt tafatta och har noll koll på socialt samspel. Kan förstå att det är de som blivit över som hänger där, och jag är inte förvånad att dom blivit just över. Väldigt många arbetslösa, förtidspensionärer som hänger där också, med noll självinsikt. Trodde faktiskt att kvalitén skulle vara bättre. 

Har varit medlem på en sida ett litet tag men kommer lägga ner nätdejting helt.

• Svar på tråden Killar på dejtingsajter...
  • Anonym (olle)

Hej du hej du!! Läget?

• Anonym (J)
    Anonym (Tiger) skrev 2023-04-02 08:15:14 följande:
    Killar på dejtingsajter...

Ja, vad tusan är det för fel på dom?!!

Är de helt socialt inkompetenta?

En del skriver "Hej" och så skriver man "Hej" tillbaka och sen en fråga, de svarar men man får ingen motfråga. Så jädra tråkiga. Sen håller de ändå på och fortsätter besöka ens sida som att de väntar på att man ska skriva tillbaka... Har märkt detta beteende flera gånger, att de flesta män eller killar är så fruktansvärt tafatta och har noll koll på socialt samspel. Kan förstå att det är de som blivit över som hänger där, och jag är inte förvånad att dom blivit just över. Väldigt många arbetslösa, förtidspensionärer som hänger där också, med noll självinsikt. Trodde faktiskt att kvalitén skulle vara bättre. 

Har varit medlem på en sida ett litet tag men kommer lägga ner nätdejting helt.

Vad är det för sida? Låter inget vidare?
    Du får skriva en beskrivning av dig själv här istället. Man vet aldrig?kanske något guldkorn hör av sig :)
  • Anonym (Tiger)
    Anonym (olle) skrev 2023-04-02 12:57:46 följande:

Hej du hej du!! Läget?

Hej! Det är bra, hur är det själv? Njutit av solen? :)
  • Anonym (J)
    Anonym (Tiger) skrev 2023-04-02 15:16:02 följande:
    Hej! Det är bra, hur är det själv? Njutit av solen? :)
    Precis suttit på balkongen en stund och solat! Så himla skönt! Man har verkligen saknat solen.
    Har du fått någon sol idag då? :)
  • Anonym (Nätdejting är skit)

Ja lägg ner nätdejting. Det är så jäkla knäppa snubbar som använder det. Jag har träffat 3, en psychostalker som jag tror har potential att vara livsfarlig, en sexmissbrukande multidejtare som ofta träffade mer än en tjej på samma dag och en nazist.

Nazisten var klart trevligast och sötast. Men tja....nazism. Är en nazist det bästa i mansväg internet har att erbjuda mig så får det faktiskt vara för min del.

En gång sjönk jag så lågt att jag kollade upp vad nazisten kanske har för sig numera och tänkte kanske...men så är han upptagen numera. Alltså fy helvete hur tragiskt kan det bli?

• Anonym (?)

Du kanske kontaktar fel typ av män? Prova ett annat urval.

• Anonym (Tiger)
    Anonym (J) skrev 2023-04-02 15:33:22 följande:
    Precis suttit på balkongen en stund och solat! Så himla skönt! Man har verkligen saknat solen.
    Har du fått någon sol idag då? :)
    Jadå, var ute på en lång promenad förut :) Du ser vad lätt det flyter på här. Så är det INTE på dejtingsajter. Men kul att prata lite med dig. 
  • Anonym (Tiger)
    Anonym (Nätdejting är skit) skrev 2023-04-02 15:44:38 följande:

Ja lägg ner nätdejting. Det är så jäkla knäppa snubbar som använder det. Jag har träffat 3, en psychostalker som jag tror har potential att vara livsfarlig, en sexmissbrukande multidejtare som ofta träffade mer än en tjej på samma dag och en nazist.

Nazisten var klart trevligast och sötast. Men tja....nazism. Är en nazist det bästa i mansväg internet har att erbjuda mig så får det faktiskt vara för min del.

En gång sjönk jag så lågt att jag kollade upp vad nazisten kanske har för sig numera och tänkte kanske...men så är han upptagen numera. Alltså fy helvete hur tragiskt kan det bli?

Påminner mig om den där kommunisten jag gick med på att dejta för många år sedan. Men tillslut bröt jag och nu lever han tillsammans med en annan stackare som han kan bestämma över. 
  • Carolatom07

De få gånger jag varit aktiv på datingsiter har jag varit noga med att presentera mig och inte vara en av de där som bara skriver "Hej. läget"? eller "Hej, vad gör du?", men inte fått respons. Så att vara tråkig kan väl gå åt bägge hållen.

• Anonym (J)
    Anonym (Tiger) skrev 2023-04-02 18:06:48 följande:
    Jadå, var ute på en lång promenad förut :) Du ser vad lätt det flyter på här. Så är det INTE på dejtingsajter. Men kul att prata lite med dig. 
    Haha du har en poäng :)
    Men tänk om det bara är pga det fina vädret? Hade det varit regn och rusk kanske vi inte hade haft något att prata om ;)
Svar på tråden Killar på dejtingsajter...