Inlägg från: Core |Visa alla inlägg
  • Core

JÄVLA OBEKVÄMT?!

Hejhopp89 skrev 2023-04-03 13:48:04 följande:

Tack för din syn på saken, du kan ha rätt det kanske är en liten detalj som jag lägger stor värdering i.
    Skönt att höra att det inte är så allvarligt som jag upplever det.

Min första tanke är att vi förstör vårt äktenskap om vi ska hålla på såhär på separata håll.

Just svärfamilj och ex är för mig människor som kan dra ner ett helt äktenskap, samtidigt blir jag ledsen för när vårt gemensamma barn blir äldre kommer hen märka att farmor och mamma inte ses.
    Men det kanske inte är så farligt?
    Hur har ni det?

Jag tänker att man förstör ett äktenskap om man inte respekterar varandras ställning i saker.

Visst kan en liten sorg finnas ibland över att jag är väldigt social och gillar alla möjliga sammanhang med både min och min respektives familj och vänner, och hon väljer bort en del av det. Men den här kvinnan förälskade jag mig i och älskar lika högt än idag, men är jag att ifrågasätta vad hon känner?

Vi delar på oss när vi inte vill samma sak, helt odramatiskt! Jag har till och med kommit fram till att det är sunt i ett förhållande att inte alltid vara en enhet i alla sammanhang, man måste leva sina separata liv också för att må bra i en relation 
  • Core

Edit, den här jävla hemsidan fungerar lika bra som min mage efter semestern 

? Men vem är jag

Svar på tråden JÄVLA OBEKVÄMT?!