Brukar du vara nervös inför sex med ny person?
När ni träffar någon ny och ska ha sex med den personen för första gången, brukar ni vara nervösa då?
När ni träffar någon ny och ska ha sex med den personen för första gången, brukar ni vara nervösa då?
Oerhört nervös. Är rädd att personen inte ska tycka att jag är attraktiv naken, att personen ska tycka jag är dålig i sängen osv. Ibland känner jag mig missnöjd över min kropp (är inte tjock eller så) och då känns det jobbigt om man ska ha sex med någon ny.
Har på grund av detta endast haft sex med två personer (förhållande), medan i princip alla jag känner har varit med många fler.
Nja lite kanske. Ett glas vin eller två innan hjälper första gången.
Det där är så beroende på vilken person det är och vår relation och kemi innan vi hoppar i säng. Hur bekväm personen får mig, hur åtrådd jag känner mig, avslappnad innan med humor och bra kommunikation. Jag har varit allt ifrån nästan inte nervös alls till håller på att svimma av anspänningen, särskilt om jag är väldigt attraherad av en person. Men alltid finns en viss nervositet inför hela det sexuella mötet. Jag har heller aldrig varit direkt nöjd med min kropp och särskilt bekväm naken vilket klart påverkar mycket. Tror att de som gillar sina kroppar är mindre nervösa eftersom de då slipper den biten att oroa sig för.
Ofta har jag varit mer nervös för nakenheten än själva personen och sexet.
Är ganska sexuellt erfaren och säker på att jag är en bra älskarinna med de allra flesta och känner mig sällan bortkommen eller i avsaknad av fantasi och nyfikenhet. Älskar att ta mig an någon annans kropp och är mer av en givare än en tagare.
Har bara haft sex 4 ggr, alla gånger med olika tjejer, var närmast panikslagen inför varje gång.
Inte alls, har man kommit så långt att man hamnar i säng så är det ju bara att njuta och följa med i situationen.
Hatar att prata över ett middagsbord, blir nervös som fan. Men om vi hamnar i säng är det inga problem. Har nog att göra med vilka komplex/osäkerheter man har.
Jag är jättebra på sex. Kvinnorna älskar mig.
Jag var otroligt nervös sist det begav sig. Till den milda grad att samlaget avbröts. Sen var det kört.
Funkar aldrig med en ny tjej. Blir aldrig tillräckligt hård och när jag väl får in den kommer jag efter 5 sekunder.
Jaha, och vad tror ni kvinnorna tycker om det? Vill dom ses igen? Skulle inte tro det.
Och det här som skrivs i övriga trådar om det här, jamen det går så bra med smek och slick och ge tjejen det hon vill.
Haha, glöm det. Det är så tjejerna skriver bara, i själva verket är dom oerhört skoningslösa mot män som inte har koll på sin erektion och utlösning.
Skiter i det här nu.
Jag är 36 och brukar vara för nervös, så mycket så jag brukar har problem med stånd första gången. Känns lite pinsamt men annars brukar funka bra, det är bara för första gången så måste jag slappna av då går det.