Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Har du ett behov av att trycka ner andra för att känna dig bättre själv?

Anonym (Elva) skrev 2023-04-11 12:45:04 följande:
    Nu är det ju knappast mina Mail som är ute på vift. 
    Nej, jag skulle inte brytt mig faktiskt. Men jag har inte 100 dramatrådar om mig själv.
    En dag kanske det är dina mail som blir en skärmdump och visas upp privat för andra att skvallra om - om det nu är så dina vänner härifrån gör. Över huvud taget är det så fult att göra så, och att sen nästan använda det som en härskarteknik att du minsann vet saker om den här personen. 
  • Anonym (X)
    Anonym (Elva) skrev 2023-04-11 19:05:42 följande:
    Varför skulle jag? Du har inte direkt varit en trevlig person. Och att dina Mail skärmdumpa och visas anser jag är ganska självförvållat.
    Hur kan det vara självförvållat att andra sprider hennes privata mail i en grupp? Och sedan tar upp att ni sett mailen i den gruppen? Hela den här tråden spårade ur till att bli snudd på mobbing. Känner inte till någon av de inblandade men det känns väldigt olustigt att se hur du och flera andra gaddat ihop er mot en person, oavsett vad personen bakom kontot gjort, för ni beter er inte särskilt trevligt heller. 
Svar på tråden Har du ett behov av att trycka ner andra för att känna dig bättre själv?