Vad ska jag göra?
Hej jag är en kvinna med drömmar och mål.. eller jag hade åtminstone det. Jag gifte mig för två år sedan och jag ångrar det så bittert. Trots flera försök till att lämna den mannen jag gifte mig med så slutar det med att vi alltid går ihop igen. Han vägrar och släppa mig och ska jag vara helt ärligt talat är jag rädd för att lämna honom då han har uttalat hot emot mig om jag skulle lämna honom. Jag vet inte ens vad jag ska börja? Han får mig att må väldigt dåligt , jag blir nästan dagligen kallad för hora , äckel och massa andra elakheter. Han säger till mig att jag är dålig och värdelös. Många gånger är han så elak att jag får illningar i fingertopparna , det sticker typ, vet inte riktigt vad det beror på? Är det någon sorts ångest reaktion? Hur som helst en gång när jag bestämde mig för att lämna honom började han att skära upp våra gemensamma möbler, sedan kom han till mig med kniven i handen och frågade om det inte skulle vara lika bra om vi dog både två. Jag skäms att utsätter mig för det här, jag känner mig så svag och totalt värdelös .... Vad ska jag göra?? Hur ska jag göra? Jag vill inte göra något rättsligt av det här men jag vill att han lämnar mig ifred, vilket han vägrar att göra. Jag är så himla ledsen