Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Påhittade TS

Ts, jag gissar att du är man själv och inte känner igen dig i dessa frågeställningar men tyvärr är många av dem antagligen på riktigt. Jag tror t ex att tråden om chefen som betalar arbetstid för middagar kan vara fejk, däremot tror jag att tråden där killen gav ett smycke till en tjejkompis kan vara på riktigt (jag har upplevt detta själv men ett par detaljer annorlunda, dock samma premiss). Det är också lätt att tro att trådar om manliga partners idiotiska beteenden kan vara påhittade men tyvärr oftast alltför sanna. Återigen, talar av egen eller bekantas erfarenheter. Och ja, det finns så klart troll av båda kön som startar dumma trådar för att roa sig själva eller skapa missnöje.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Troll-Ye) skrev 2023-04-08 10:43:57 följande:

Det är främst ett forum för de som blivit över. I olika bemärkelser. Jag tror säkert att  trollkvinnorna såväl som trollkarlar känner sig helt finurliga när de konstruerar trådar med den illa utvecklade känsla för andra som gjort att de blivit över gång på gång. Lyckligtvis finns undantagen som bekräftar regeln också här, då och då. 

Inkluderar det dig också då? :)
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Troll-Ye) skrev 2023-04-08 13:57:11 följande:
    Jag skulle aldrig ha engagerat mig i detta om jag hade bättre saker för mig. Det är 75 procent destruktivt. Några saker har jag lärt mig som jag kommer att ha användning för. Men forumet har fördubblat min misstänksamhet mot andra. Jag försöker tänka att de som är här till stor del är det för att de mår illa på olika sätt och att det inte är representativt för hur friska och normalfungerande människor agerar. Jag har inte startat en enda trolltråd. Däremot har jag trollat i otaliga trolltrådar, vilket också är dumt och självdestruktivt. 
    Ja nog blir man lätt desillusionerad kring mänskligheten när man surfar runt på FL..... Hoppas du slutar trolla iaf! Man kan åtminstone bidra till att inte göra saken sämre.
Svar på tråden Påhittade TS