BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Testade negativt imorse på BIM-4, brukar börja känna av tecken på mens 2-3 dagar innan så får se vad som händer närmsta dagarna! Temperaturen är skyhög pga feber fortfarande🥲

Hej!! Det är absolut ett plus! Här har du mitt när jag senast plussade bara för att kunna jämföra, Tror de är lika svagt eller svagare! Digitalt ultratidigt visade gravid också!

2/5 Lina98, försök 12, första barnet
2/5 Björnensfru, försök 1, 4:e barnet
Verkar som min kropp tänker hoppa över äl denna månad. Inga tecken på att det är på g och negativa tester. Men är väl inte bråttom, men om jag får önska vill jag ju ha en vinterbebis 😅
2/5 MarKih83 försök 3, 4:e barnet
Jag är på ÄL+9 idag, tog ett test igår som var helt blankt men imorse tyckte jag mig ana något! Kan vara önsketänkande och är så otålig nu, vill bara att dagarna ska gå snabbt så man kan få veta 100% hur det står till... Beställt digitala som jag ska testa med imorgon eller torsdag.
Tycker jag har haft konstiga symptom sen ÄL+3, förstoppad, illamående, lite yrsel, molvärk. Är ju egentligen för tidigt att känna något alls men kanske pga progesteron eller nåt? Eller så är jag väldigt skengravid bara 
Jag är på ÄL+9 idag, tog ett test igår som var helt blankt men imorse tyckte jag mig ana något! Kan vara önsketänkande och är så otålig nu, vill bara att dagarna ska gå snabbt så man kan få veta 100% hur det står till... Beställt digitala som jag ska testa med imorgon eller torsdag.
Tycker jag har haft konstiga symptom sen ÄL+3, förstoppad, illamående, lite yrsel, molvärk. Är ju egentligen för tidigt att känna något alls men kanske pga progesteron eller nåt? Eller så är jag väldigt skengravid bara