Inlägg från: Finalisa01 |Visa alla inlägg
  • Finalisa01

Mobilval 4-åring

Du ska givetvis prata med mamman innan du köper någon mobil till honom. förhoppningsvis är hon vettig nog och säger nej till ditt mindre genomtänkta förslag 

• Finalisa01

Om det är hennes vecka så har du ingen som helst rätt att kräva att hon ska ringa till dig för att du ska få prata med din son. 

Du verkar ha en förkärlek till att fatta beslut i affekt.. Dags att tänka till lite och sluta vara så impulsiv om du faktiskt vill din son väl. Ett hett tips.

• Finalisa01
    pappajb skrev 2023-04-14 19:27:20 följande:

Jag har aldrig krävt att hon ska ringa.

Kan du förklara hur du vet vad jag har förkärlek till och huruvida jag är impulsiv..? Känner du mig? 😂

Hur mycket får du träffa din son? Precis, typ ingenting. Det säger rätt mycket om hur du är som person.
  • Finalisa01
    Spucks skrev 2023-04-15 07:01:02 följande:

Förstår inte varför så många svarar på allvar på denna uppenbarliga trolltråd. Som om en mamma som inte tillåter förskolebarnet att ringa pappan skulle plötslig rycka på axlarna och inte bryr sig vem som rings om barnet hade sin egen telefon.

Tror tyvärr inte att det är en trolltråd utan jag tror att pappan på riktigt tror och tycker att det låter som en klockren idé i hans mindre intelligenta huvud.
Svar på tråden Mobilval 4-åring