Robinson 2023
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
Jag tror att jag LÄMNAR FL för det första så kan inte jag läsa det folk svarar mig då det blir en liten ruta där jag inte ser nåt.....Helvete att det blev så här men jag är äldre och klarar inte av nya FL
Har en fråga till FL Vill ni verkligen har kvar era medlemmar som skriver via dator eller satsar ni endast på folk som kör familjeliv via sina mobiler....Det gåt inte att läsa svar på dator när någon skrivit . Texten blir oläslig för att kunna cittera eller svara.......Får jag inte ett svar på några dagar så lämnar jag som så många andra FL
@Jhannis: Jag glömde säga att jag förstås också håller tummarna att Oskar ska lyckas komma tillbaka från Gränslandet. Vill nog se honom ta hem Robinson-statyetten i år med Markus strax efter. Två verkligt värdiga deltagare!
Jag tror att jag LÄMNAR FL för det första så kan inte jag läsa det folk svarar mig då det blir en liten ruta där jag inte ser nåt.....Helvete att det blev så här men jag är äldre och klarar inte av nya FL
@Jhannis: Jag glömde säga att jag förstås också håller tummarna att Oskar ska lyckas komma tillbaka från Gränslandet. Vill nog se honom ta hem Robinson-statyetten i år med Markus strax efter. Två verkligt värdiga deltagare!
Jag kanske missar även kvällens avsnitt då vi är bortbjudna på Valborgsmiddag hos mina svärföräldrar.
Men jag får försöka titta ikapp det sen.
Jag kanske missar även kvällens avsnitt då vi är bortbjudna på Valborgsmiddag hos mina svärföräldrar.
Men jag får försöka titta ikapp det sen.
Hm, ska jag äta i solen på altanen eller vid tv:n framför Robinson?