• Jhannis

Robinson 2023

En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?

• Svar på tråden Robinson 2023
  • Jhannis

Det blir spännande och se vem som gick vidare av Oskar och Sofi.
    Hoppas Oskar gör det.

• molly50
    Jhannis skrev 2023-05-23 21:04:33 följande:
    Jag håller med om att det var skönt att Chris åkte ut, man vet inte riktigt var man har honom.

Håller tummar och tår att Oskar vinner hela Robinson.
    Ja,han har ju inte uttalat sig så snällt om t ex Amanda.
    Det gjorde han ju inte heller nu när hon kom tillbaka.

Ja,samma här. Tycker inte att någon i tjejpakten ska vinna. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-05-23 21:05:25 följande:
    Det skrev jag åt personen.
    Ja,det är jättebra. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2023-05-23 21:06:43 följande:

Det blir spännande och se vem som gick vidare av Oskar och Sofi.
    Hoppas Oskar gör det.

Ja,det hoppas jag med. 
  • flygrl
    Anonya skrev 2023-05-23 12:57:26 följande:

Nej, du sabbade inget, flygrl.

Rolig tävling med frågorna! Glad att Oskar vann. Tyckte också det var skönt att Chris åkte ut. Han pratar så otrevligt om de andra. 

Tack till dig med, Anonya! 😉

Även om jag inte kollat är det skönt höra att Chris åkt ut. Han som ingen i den så snälla och moraliskt högtstående kebabpakten Christina inräknad som en av grundarna har nåt problem med att han kallade Amanda för f***a. Fkn hycklare utan självinsikt hela gänget! 👎🏿
  • molly50

Gud vad jag stör mig på Pernilla! Hon ska bara trycka ner Amanda hela tiden.
    Tur att Elin sa ifrån.
    Jag hoppas att Pernilla åker ut nu på Plankan.
    Och även Sanna. 

• Anonya

Vad orolig jag var för att Oscar skulle åka ut i gårdagens tävling. Tur han klarade sig, men trist för Sophie som dessutom var överlägset bäst i första tävlingen.
    Att ha kommit så här långt i tävlingen utan att ha gjort upp eld en enda gång, som Pernilla, är lite anmärkningsvärt, speciellt som man vet att såna tävlingar kommer.

Elin och Oscar önskar jag se i final. Inte Pernilla som tredje där.

• molly50
    Anonya skrev 2023-05-25 12:04:19 följande:

Vad orolig jag var för att Oscar skulle åka ut i gårdagens tävling. Tur han klarade sig, men trist för Sophie som dessutom var överlägset bäst i första tävlingen.
    Att ha kommit så här långt i tävlingen utan att ha gjort upp eld en enda gång, som Pernilla, är lite anmärkningsvärt, speciellt som man vet att såna tävlingar kommer.

Ja,jag ser också görna Oscar och Elin i final.
    Inte PErnilla.
    Som hon har glidit igenoim allt på en räkmacka och snackat skit om andra. Speciellt om Amanda.
    Hon verkar inte ha förstått att Amanda har ADHD vilket hon har varit öppen med.
    Och att hon därför kan vara lite talträngd.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-05-24 19:57:24 följande:

Gud vad jag stör mig på Pernilla! Hon ska bara trycka ner Amanda hela tiden.
    Tur att Elin sa ifrån.
    Jag hoppas att Pernilla åker ut nu på Plankan.
    Och även Sanna. 

Håller med dig.
  • Jhannis
    Anonya skrev 2023-05-25 12:04:19 följande:

Jag vågade knappt titta så orolig var jag att Oskar skulle åka ut. Verkligen tur att han klarade sig.  Helt klart trist att Sofi åkte ut.

Jag vill också ha Oskar och Elin i final
Svar på tråden Robinson 2023