Robinson 2023
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
Det blir spännande och se vem som gick vidare av Oskar och Sofi.
Hoppas Oskar gör det.
Det blir spännande och se vem som gick vidare av Oskar och Sofi.
Hoppas Oskar gör det.
Nej, du sabbade inget, flygrl.
Rolig tävling med frågorna! Glad att Oskar vann. Tyckte också det var skönt att Chris åkte ut. Han pratar så otrevligt om de andra.
Gud vad jag stör mig på Pernilla! Hon ska bara trycka ner Amanda hela tiden.
Tur att Elin sa ifrån.
Jag hoppas att Pernilla åker ut nu på Plankan.
Och även Sanna.
Vad orolig jag var för att Oscar skulle åka ut i gårdagens tävling. Tur han klarade sig, men trist för Sophie som dessutom var överlägset bäst i första tävlingen.
Att ha kommit så här långt i tävlingen utan att ha gjort upp eld en enda gång, som Pernilla, är lite anmärkningsvärt, speciellt som man vet att såna tävlingar kommer.
Elin och Oscar önskar jag se i final. Inte Pernilla som tredje där.
Vad orolig jag var för att Oscar skulle åka ut i gårdagens tävling. Tur han klarade sig, men trist för Sophie som dessutom var överlägset bäst i första tävlingen.
Att ha kommit så här långt i tävlingen utan att ha gjort upp eld en enda gång, som Pernilla, är lite anmärkningsvärt, speciellt som man vet att såna tävlingar kommer.
Gud vad jag stör mig på Pernilla! Hon ska bara trycka ner Amanda hela tiden.
Tur att Elin sa ifrån.
Jag hoppas att Pernilla åker ut nu på Plankan.
Och även Sanna.