Inlägg från: RaYzLeR |Visa alla inlägg
  • RaYzLeR

Annonser!

Jag hatar annonserna på Familjeliv. Snart är jag välkommen tillbaka till Flashback efter en tids avstängning.

• RaYzLeR
    flygrl skrev 2023-04-19 17:49:38 följande:
    Som sagt höll f*****g annonserna på driva mig till vansinne här på FL men löste sig med annonsblockerare typ.
    Så du va avstängd både här och på Flashback m a o? Starkt jobbat mannen haha.
    Fungerar annonsblockerare på mobil? Jag har en Samsung Galaxy A32.

Haha, jag har lyckats bli avstängd både på Familjeliv och Flashback! Jag kan inte bete mig på fyllan! 😄
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2023-04-24 20:59:57 följande:
    Den sidan är tyvärr nedlagd sedan en månad   
    Ok, vad tråkigt. Jag surfar ju på mobilen, så jag kan inte bli av med all reklam som poppar upp och täcker hela sidan! Jag börjar sakna Flashback, dom har mindre reklam. Glad
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2023-04-24 21:10:37 följande:
    Det är tråkigt även om inte gamla sidan var så mobilvänlig.
    Kan du inte regga ett nytt konto Flashback?
    Den nya sidan är ju inte så mobilvänlig heller. Man måste hålla mobilen i horisontalläge för att kunna citera inlägg!

Jag reggade ett nytt konto på Flashback, men det fick man inte göra, så jag blev avstängd i 6 månader.

Men jag är välkommen tillbaka till Flashback den 21:a juni, så det är inte så lång tid kvar! Glad
  • RaYzLeR
    November Rain skrev 2023-04-24 21:25:13 följande:
    Surfar också på mobilen, ser inte en enda reklam någonstans.
    Vad konstigt. Jag får reklam som täcker halva fönstret. När jag ska klicka på krysset så trycker man lite utanför och kommer in på reklamsidan. Sjukt störande! Rynkar på näsan
Svar på tråden Annonser!