• Jhannis

Annonser!

Hur i hela friden får det vara miljoner annonser på FL....Annonserna tar nästan hela sidan när man öppnar en tråd. Så här var det inte på gamla familjeliv.
    Väldigt irriterande. 

Det är även väldigt svårt att orientera sig på nya FL.

• Svar på tråden Annonser!
  • Blond tjej
    Jhannis skrev 2023-04-16 22:43:50 följande:
    Annonser!

Hur i hela friden får det vara miljoner annonser på FL....Annonserna tar nästan hela sidan när man öppnar en tråd. Så här var det inte på gamla familjeliv.
    Väldigt irriterande. 

Det är även väldigt svårt att orientera sig på nya FL.

Jag håller med dig för det är sjukt irriterande med alla annonser och sidan är mycket svårnavigerad.
    Det kommer snart en ny version av fl så vi får hoppas att den är bättre än den här betaverionen    
  • Jhannis
    Blond tjej skrev 2023-04-19 20:24:52 följande:
    Jag håller med dig för det är sjukt irriterande med alla annonser och sidan är mycket svårnavigerad.
    Det kommer snart en ny version av fl så vi får hoppas att den är bättre än den här betaverionen    
    Hoppas verkligen FL går tillbaka till den gamla versionen för den var så enkel att jobba med. Var du på en sida så så såg man alla som skrev på den sidan. På den här nya så får man skrolla upp varje gång för att se om någon svarat  på samma sida....Helt sjukt tråkigt.
  • Blond tjej
    Jhannis skrev 2023-04-19 21:37:47 följande:
    Hoppas verkligen FL går tillbaka till den gamla versionen för den var så enkel att jobba med. Var du på en sida så så såg man alla som skrev på den sidan. På den här nya så får man skrolla upp varje gång för att se om någon svarat  på samma sida....Helt sjukt tråkigt.
    Man ser inte vilka som är inloggade och som du skriver så får man skrolla upp för att se om nån har svarat  
  • Jhannis
    Blond tjej skrev 2023-04-24 19:46:52 följande:
    Man ser inte vilka som är inloggade och som du skriver så får man skrolla upp för att se om nån har svarat  
    Man behövde inte skrolla på gamla familjeliv.  Det var såååå mycket bättre än den här som man nu blev tvungen att vara på.
  • molly50
    RaYzLeR skrev 2023-04-24 20:51:40 följande:

Hur kommer man in på gamla Familjeliv, om det går?

Jag tror inte den finns kvar. 
  • Blond tjej
    RaYzLeR skrev 2023-04-24 20:51:40 följande:

Hur kommer man in på gamla Familjeliv, om det går?

Den sidan är tyvärr nedlagd sedan en månad   
  • Blond tjej
    Jhannis skrev 2023-04-24 20:43:23 följande:
    Man behövde inte skrolla på gamla familjeliv.  Det var såååå mycket bättre än den här som man nu blev tvungen att vara på.
    Håller med dig fullständigt.

En del av dom gamla trogna medlemmarna har tyvärr lämnat FL sedan man tog ner gamla sidan     
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2023-04-24 20:59:57 följande:
    Den sidan är tyvärr nedlagd sedan en månad   
    Ok, vad tråkigt. Jag surfar ju på mobilen, så jag kan inte bli av med all reklam som poppar upp och täcker hela sidan! Jag börjar sakna Flashback, dom har mindre reklam. Glad
  • Blond tjej
    RaYzLeR skrev 2023-04-24 21:04:06 följande:
    Ok, vad tråkigt. Jag surfar ju på mobilen, så jag kan inte bli av med all reklam som poppar upp och täcker hela sidan! Jag börjar sakna Flashback, dom har mindre reklam. Glad
    Det är tråkigt även om inte gamla sidan var så mobilvänlig.
    Kan du inte regga ett nytt konto Flashback?
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2023-04-24 21:10:37 följande:
    Det är tråkigt även om inte gamla sidan var så mobilvänlig.
    Kan du inte regga ett nytt konto Flashback?
    Den nya sidan är ju inte så mobilvänlig heller. Man måste hålla mobilen i horisontalläge för att kunna citera inlägg!

Jag reggade ett nytt konto på Flashback, men det fick man inte göra, så jag blev avstängd i 6 månader.

Men jag är välkommen tillbaka till Flashback den 21:a juni, så det är inte så lång tid kvar! Glad
  • Jhannis
    Blond tjej skrev 2023-04-24 21:03:53 följande:
    Håller med dig fullständigt.

En del av dom gamla trogna medlemmarna har tyvärr lämnat FL sedan man tog ner gamla sidan     
    Många vänner har försvunnit. När jag väl kom in i den här nya versionen var jag på väg också att lämna. Hela sidan är FULL MED reklam som man blir galen på...Ja jag vet att man måste ladda ner ADDBLOCK eller nt sånt, men jag hr inte tid med sånt.

På den gamla fl kunde jag sitta i timmar och skriva med folk....Nu tittar jag snabbt in  och svara åt dem som skrivit sen loggar jag ut.
  • November Rain
    RaYzLeR skrev 2023-04-24 21:04:06 följande:
    Ok, vad tråkigt. Jag surfar ju på mobilen, så jag kan inte bli av med all reklam som poppar upp och täcker hela sidan! Jag börjar sakna Flashback, dom har mindre reklam.  // Glad
    Surfar också på mobilen, ser inte en enda reklam någonstans.
  • RaYzLeR
    November Rain skrev 2023-04-24 21:25:13 följande:
    Surfar också på mobilen, ser inte en enda reklam någonstans.
    Vad konstigt. Jag får reklam som täcker halva fönstret. När jag ska klicka på krysset så trycker man lite utanför och kommer in på reklamsidan. Sjukt störande! Rynkar på näsan
  • November Rain
    RaYzLeR skrev 2023-04-24 21:31:31 följande:
    Vad konstigt. Jag får reklam som täcker halva fönstret. När jag ska klicka på krysset så trycker man lite utanför och kommer in på reklamsidan. Sjukt störande! Rynkar på näsan
    Förstår det! Jag har flera tillägg i webbläsaren som skyddar mot det och annat. Samt lite annat.
Svar på tråden Annonser!