• Anonym (Förvirrad)

Hur vet jag att han är kär?

Hej, denna allmänna fråga går ut till främst alla män! Hur kan jag som kvinna tolka signaler som tyder på att han är kär? Ger män närhet i form av kramar, kyssar, och timmar av mys, utan att vara kära?

Hjälp! Ge mig exempel, tydliga tecken, och tips på hur jag ska kunna tolka honom! Ställ gärna frågor till mig också :)

• Svar på tråden Hur vet jag att han är kär?
  • Anonym (Y)

Alla män är väl inte likadana, så svårt att svara på. Men man kan bli kär av det, man kan bli kär utan att ha rört någon alls.

Du frågar oss, fråga honom!

• Anonym (J83)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2023-04-20 00:45:53 följande:
    Hur vet jag att han är kär?

Hej, denna allmänna fråga går ut till främst alla män! Hur kan jag som kvinna tolka signaler som tyder på att han är kär? Ger män närhet i form av kramar, kyssar, och timmar av mys, utan att vara kära?

Hjälp! Ge mig exempel, tydliga tecken, och tips på hur jag ska kunna tolka honom! Ställ gärna frågor till mig också :)

Fast män är inga varelser som man kan bedöma generellt. 

Du bör ju märka på olika sätt att han är kär. Att han vill vara med dig, kysser dig, är rädd om dig och vill dig väldigt väl till exempel.

Sen beror det ju på hur ni träffas. Är det så att ni inlett ett förhållande inriktat på endast sex och en eller båda av er har andra partners så blir nog inte känslorna på samma sätt som om ni träffas och dejtar och utvecklar känslor på det sättet. 

Jag tror att de flesta människor vill ha någon form av närhet med den person de tycker om. Det innefattar ju kramar, kyssar, att sitta nära, att lägga en hand på ryggen, sova tätt ihop eller vad det nu kan vara. 
  • Anonym (ritual)
    Anonym (J83) skrev 2023-04-20 06:46:35 följande:
    Fast män är inga varelser som man kan bedöma generellt. 
    Ändå så ser man ofta det.
  • Anonym (Hmmm ....)

Han kan göra allt det du beskriver av en massa anledningar, han tycker om dig, han är sugen på sex, han känner sig ensam, han älskar dig, han är kär.....eller nåt annat.

Prata med honom, enda sättet att få svar. Fortsätta träffas och hoppas på att det utvecklas till kärlek.

Svar på tråden Hur vet jag att han är kär?