• Anonym (Lystring!)

Lystring admins och mods på Familjeliv!

Jag har skickat två mail till support@familjeliv.se med frågor om varför mina inlägg togs bort, när de inte bröt mot några regler. Eftersom ni inte hörsammar mig så postar jag här för att göra er uppmärksamma på att jag inte tänker ge mig förrän jag fått svar!

• Svar på tråden Lystring admins och mods på Familjeliv!
  • Anonym (HM)

Vadå har du inte fått mail från FL om "ditt inlägg har tagits bort"? 

det kan ju vara någon som anmält, då bör du ha fått mail om det. Har du kikat rätt mail inkorg? Jag har iaf fått mail från dem när jag t.ex anmält andras kommentarer och inlägg. Dem tar bara bort sådant som bryter reglerna även om det kanske inte gjort de enligt dig 

Jag anmäler ditt inlägg här om du vill, så ser dem ju detta när de granskar ? 

• Moderator

Du fått ett mejl om du får ett inlägg borttaget. Likaså om du anmält ett inlägg. Kontrollera din mejl.
    Det går även bra att inboxa Forumvärd.

• Anonym (Lystring!)
    Moderator skrev 2023-04-26 21:30:40 följande:

Du fått ett mejl om du får ett inlägg borttaget. Likaså om du anmält ett inlägg. Kontrollera din mejl.
    Det går även bra att inboxa Forumvärd.

Ja jag fick i inboxen, men där stod ingen motivering till varför de hade tagits bort. Därför mailade jag supporten via min outlook-mail och frågade, men har alltså inte fått något svar.

Det var motiveringen jag var intresserad av. Och den bör ju alltid tas med i ett mail, så man vet varför inlägget togs bort.

Mvh

• Anonym (Tid)
    Anonym (Lystring!) skrev 2023-04-27 04:40:10 följande:
    Ja jag fick i inboxen, men där stod ingen motivering till varför de hade tagits bort. Därför mailade jag supporten via min outlook-mail och frågade, men har alltså inte fått något svar.

Det var motiveringen jag var intresserad av. Och den bör ju alltid tas med i ett mail, så man vet varför inlägget togs bort.

Mvh
    Moderatorerna jobbar väl ideellt. De har dessutom många inlägg att ta bort. De har väl inte tid att ge motiveringar. 

Däremot hade det väl varit bra om man i alla fall fick veta vilken regel man brutit emot.
  • Meddelande borttaget
  • Moderator
    Anonym (Lystring!) skrev 2023-04-27 04:40:10 följande:

Mvh
    Min gissning då är att tråden rensats från ot eller citat. Vänd dig till forumvärd via inbox så får han kolla upp det.
Svar på tråden Lystring admins och mods på Familjeliv!