Slutat posta
Om en man slutar posta på sociala medier. Är det för att han skaffat flickvän och behöver inte uppmärksamhet från andra kvinnor mer?
Om en man slutar posta på sociala medier. Är det för att han skaffat flickvän och behöver inte uppmärksamhet från andra kvinnor mer?
Jag skulle vilja vända på det. NÄR man postar, oavsett man eller kvinna, så är det för att fiska efter någon form av bekräftelse. Alltid.
Sen kan det egentliga skälet variera.
Det är en man som vanligtvis postar flera gånger varje vecka.
Som man får man oftast väldigt lite uppmärksamhet på sociala medier, så sociala medier är ett titta på bilder på snygga tjejer-medium (tydligast instagram, Twitter och Facebook lite annorlunda) när en man har ett sexliv så sjunker behovet av att titta på snygga tjejer och aktiviteten på sociala medier minskar.
De flesta män interagerar inte så mycket mer än att titta och klicka på gilla så den sociala median är inte så social :)
Jag anstränger mig för att posta någorlunda normalt men all min uppmärksamhet går just nu till en ny kontakt på Snap.
Den enklaste förklaringen är väl att han döljer inläggen från dig.
Och vad är problemet om han hittar en tjej? Varför är just den anledningen av intresse?