• LindaLove

Skum doft från tjej - berätta?

Jag träffar en annan tjej lite. Oftast efter en kväll ute på nation. Jag har varit med 5 tjejer totalt, men ingen har doftat/luktat som denna.....
    Jag gillar allt med henne, både personlighet, utseende och sätt. Jag älskar hennes kropp och jag älskar sexet med henne. Men hon luktar inte fräscht...... :( Inte ens som nyduschad!
    Hon vill gå ner på mig och hon vill att jag ska gå ner på henne. Men vissa gånger bär det mig emot så mycket att jag knappt klarar av det!! När hon inte ser håller jag för näsan ibland!
    Hon luktar inte "oduschad discofitta" utan bara unket på nåt sätt... Jag har till o med funderat på om lukten kommer från hennes anus..............

Vafan och usch......... Berättar man sånt eller ska jag fortsätta låtsas som ingenting?
    Om JAG hade luktat så hade jag ju känt det själv och reagerat. Men hon verkar inte alls tänka på det.... Skumt?

• Svar på tråden Skum doft från tjej - berätta?
  • Anonym (?)

Har hon kanske hemorojder (Vet inte riktigt hur det stavas)? Vet att det kan lukta lite även när man är nyduschad  

• Anonym (Hepp)

Exakt! Vafan och Usch!

Det är ju rätt känsligt ämne att ta upp. Hade någon sagt så till mig så hade man ju kunnat göra något åt saken men samtidigt känt mig så äcklig att jag skämts ihjäl. Det hade nog dröjt länge innan man vågat ha sex igen. 

Samtidigt, om man varit 100% trygg (typ lång relation) så hade man kanske kunnat vara mer öppen kring det och kommit tillbaks snabbare.

• xnfsm

Asså nej, det går inte att ta upp i ett sådant skede. Det kommer inte bli bra. Hon kanske inte tvättar noga mellan diverse veck och ja även därbak. Det kvinnliga könet ska ju inte tvättas med tvål men bör ju tvättas med tvål runtomkring och tex mandelolja i springorna :) alla har nog inte koll på detta. Omöjligt att ta upp utan att det landar dåligt hos mottagaren dock. 

• flygrl

Som andra redan skrivit är det ju väldigt känsliga saker ta upp en sån grej och särskilt om ni bara ses lite ibland och inte verkar känt varandra så länge. Det kan bara du avgöra och likaså hur det ska fortsätta mellan er om lukten är så besvärande att du har svårt ha sex med henne. Det kan ju bli så att det blir oundvikligt ta upp det men som sagt det är upp till dig.

Sen orsaken är ju svår att veta. Kan ju va nåt som inte stämmer med bakteriefloran eller nån sjukdom och då bör hon kanske kontakta vårdcentralen. Eller så kanske hon bara inte sköter sin hygien rätt typ inte tvättar ordentligt.

Jag vet det finns nån förmodligen väldigt ovanlig sjukdom som gör att man luktar fruktansvärt illa typ ruttet men alltså inte alls har med bristande hygien att göra. Kanske nåt sånt?

Hoppas det löser sig till det bästa!

• Anonym (Anonym23)

Kan vara så att hon har bakteriell vaginos, det luktar inte kul!! Kan behandlas men svårt att få fram detta på ett bra sätt, som många andra skrivit. Det kan även vara något hormonellt!!

• LindaLove

Jag kan inte säga nåt till henne................ vet inte hur.

Konstigt är att EN gång luktade hon inte alls.......... det gjorde mig ännu mer förvirrad!! Kan det vara hormoniellt kanske, som någon skrev?

Jaja.. känsligt ämne som tusan. 

Anonym (Hepp) skrev 2023-04-24 10:50:49 följande:

Exakt! Vafan och Usch!

Det är ju rätt känsligt ämne att ta upp. Hade någon sagt så till mig så hade man ju kunnat göra något åt saken men samtidigt känt mig så äcklig att jag skämts ihjäl. Det hade nog dröjt länge innan man vågat ha sex igen. 

Samtidigt, om man varit 100% trygg (typ lång relation) så hade man kanske kunnat vara mer öppen kring det och kommit tillbaks snabbare.

• Anonym (håll andan med pauser)

Vet du hur fridykare gör innan de dyker och stannar under länge? De gör flera korta dyk precis under ytan på runt halvminuten, flera minidyk på kort tid Går upp för luft några sekunder mellan. 

Använd det. Du dyker ner, håller andan och slickar, räkna till 20 eller 30. Kom upp för luft i några sekunder, repeat. Du når rätt snart ett meditativt tillstånd (eller får panik men nu tänker vi positivt) där världen försvinner och allt som existerar är att hålla andan, fylla lungorna snabbt, hålla andan och upprepa detta. Du kommer inte känna att det smakar eller luktar dåligt.

Svar på tråden Skum doft från tjej - berätta?