BF januari 2024
Glad midsommar till dig oxå 🌷🥰
Vi valde NIPT eftersom vi måste bekosta själva (i VGR ingår ej KUB om man är under 35). Å om KUB visar något måste man ju ändå göra NIPT så kändes lika bra att köra det på en gång. Det kostade 6000kr.
Glad midsommar till dig oxå 🌷🥰
Vi valde NIPT eftersom vi måste bekosta själva (i VGR ingår ej KUB om man är under 35). Å om KUB visar något måste man ju ändå göra NIPT så kändes lika bra att köra det på en gång. Det kostade 6000kr.
Cutepenguine ❤️ Jag känner så mycket med dig, du anar inte! Låter ändå klokt att ställa in sig på det värsta men hoppas på det bästa..❤️
❤️❤️❤️❤️ cutepenguine ❤️❤️❤️❤️❤️ Det är ju skönt att ni verkar kunna bli gravida utan att betala en massa pengar iaf, något att trösta sig med 🙈 Att bli gravid naturligt är en ynnest även om det sannolikt känns som en klen tröst nu.
Nu går vi in i v 12 🥰 Känns skönt! Vaknade i natt av kissnödighet men hade oxå växtvärk. Har typ inte haft växtvärk men de få gånger jag haft det har varit just på natten. Någon mer som känner igen?
Väntar också svar på NIPT. De sa 4-14 arbetsdagar till mig 🙈
Gulrödaäpplen
Vad himla skönt att höra att du känner igen dig 🥰 Så läskigt å känna så när man vaknar upp 🙈
Nu har vi fått svar! Låg risk och vi väntar en liten pojke 😍🥰❤️
Ja helt underbart, nu vågar vi nog slappna av å njuta fullt ut 🥰❤️😍
Jag gjorde NIPt dagen innan midsommar och fick svar igår, då tog 4,5 arbetsdag 🥰 fick svaret runt lunch.
Svansmamman
Jag blev så förvånad, hade ställt in mig på att inte få svar förrän runt 10 juli :p Blev så lättad! Hoppas det går fort för er oxå ❤️