Inlägg från: Anonym (Hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hej)

Träffat en äldre man

Är 30+ och det skiljer 20 år mellan oss. Visste inte att det kunde kännas eller vara såhär bra. Mogen, lugn, stabil, trygg och jäkligt välvårdad man. 

Vilket socialt utbyte vi har, kan prata och diskutera på en mogen nivå, detta är en dröm mot yngre killar och rent sexuellt så är det också betydligt bättre. Träffat 40 åringar som inte får upp den och som är så osäkra, riktigt oattraktivt, men här är det inga problem alls.  

Skit i yngre killar, de har inget att ge enligt min erfarenhet. 

• Svar på tråden Träffat en äldre man
  • Anonym (Hej)
    linani skrev 2023-05-02 13:09:04 följande:
    Ändå en märklig inställning om att äldre män skulle vara bättre. Din man föddes ju inte "äldre", även han har varit ung. Men du tänker att han var dålig och inte hade något att ge för 10-20 år sen? Och vid vilken ålder blev han i så fall bra?

Själv har jag verkligen trivts med en jämngammal partner där vi gör resan genom livet tillsammans. Från att träffas som 24-åringar med galna resor, festivalbesök och vilda fester till att vara 40 nu med hus, trädgård och familjeliv. Samt bättre odds på att få bli gamla tillsammans. 
    Är ni inte trötta på varandra vid det här laget? Nu har ju jag passerat 30 strecket och de flesta jämnåriga nu är oftast väldigt omogna eller har små barn och lever varannan veckas liv vilket jag inte är intresserad av. Så jag ser bara fördelar med att som 30+ kvinna träffa en äldre man som är klar med allt.
  • Anonym (Hej)
    linani skrev 2023-05-02 16:12:11 följande:
    Nej det kan jag inte påstå. Livet förändras hela tiden och vi fortsätter att utvecklas. Och så har det alltid varit viktigt för oss att göra rolig saker ihop och få nya upplevelser.

Skönt att du kunnat hitta någon som erbjuder en livssituation som passar dig. Men.. bor du på en mindre ort kanske? Annars är det ju inte så svårt att hitta barnfria 30-åriga singlar. Inte för att alla behöver vara ihop med 30-åringar såklart :)
    Nja, liten mellanstor ort. Det är väl så enligt min erfarenhet att de män 30+ som är barnlösa är det av en anledning, därför la jag ner. Har ändå träffat en del yngre, men de var väldigt konstiga. 
Svar på tråden Träffat en äldre man