Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

    Träffat en äldre man

    Det är bara att gratulera :) Jag föredrar också äldre, de känns så mycket tryggare och är sexiga på ett särskilt sätt. Min man är 13 år äldre än jag.

  • Anonym (A)
    Anonym (Läge) skrev 2023-05-01 13:45:07 följande:
    Olika det där. En del säger att man inte kan ha något gemensamt med stor åldersskillnad. Äldre män får inte upp den. Många tycker att kvinnor tjänar på att träffa yngre män.
    Och varför ska man bry sig om vad andra tycker? Jag träffar väl vem jag vill.
  • Anonym (A)
    Anonym (Läge) skrev 2023-05-01 14:10:06 följande:
    När män träffar yngre kvinnor så är han bara ute efter sex, enligt många. De flesta vuxna vill ha sex om man träffar nån. 
    Vad har det med trådens ämne att göra? TS berättar om sin positiva upplevelse av att ha träffat en äldre man, och jag delade med mig av min. Är våra upplevelser ogiltiga, bara för att du har bestämt dig för att samhället är orättvist mot dig som inte accepterar att du föll för en yngre kvinna?
  • Anonym (A)
    Anonym (Läge) skrev 2023-05-01 15:20:52 följande:
    Visar på skillnaderna hur det uppfattas.
    Men tråden handlar inte om hur det uppfattas av omgivningen, och den handlar definitivt inte om din bitterhet mot kvinnor, som du alltid måste vädra så fort du får chansen. TS delar med sig av SINA EGNA upplevelser av att ha en relation med en äldre man. Har du haft en relation med en äldre man eller kvinna? Hur upplevde du det? Det kan du svara på istället för att försöka kapa tråden.
  • Anonym (A)
    Anonym (mango) skrev 2023-05-01 23:33:04 följande:
    Vad ÄR topic egentligen? Att hon träffat en äldre man och vill få "grattis-inlägg"? Väldigt konstigt inlägg om jag får säga mitt. Vem bryr sig om liksom? "Läge" försökte i alla fall starta en diskussion kring trådstarten, men får påhopp direkt.
    Är du ny på FL? Signaturen "Läge" är en ökänd FL-användare som ofta kallar sig "Kaffedraken". Han tar varje tillfälle i akt att uttrycka sin bitterhet mot kvinnor, för att han upplever att han möttes av intolerans då han förälskade sig i en yngre kvinna för ett antal år sedan. Han tillför inget till någon diskussion, utan ältar bara vad han upplever som gamla oförrätter. Och nej, tråden handlar inte om hur omgivningen ser på relationer mellan unga kvinnor och gamla män.
  • Anonym (A)

    Vad synd att den här tråden kapades och förstördes, först av Kaffedraken och sedan av några till som ville försvara Kaffedrakens rätt att gnälla över uppfattade orättvisor mellan könen. TS har, inte oväntat, lämnat tråden. De som vill prata om det de uppfattar som ett orättvist synsätt på kön och åldersskillnader, bör starta en egen tråd om det istället för att kapa någon annans.

  • Anonym (A)
    Anonym (Vad har din åsikt om orättvisor med ts att göra?) skrev 2023-05-02 11:30:46 följande:
    Varför kan du inte vara glad för ts skull för att hon har hittat någon som hon gillar och säga grattis till det? istället ska du börja gnälla om orättvisor som inte har det minsta med ts att göra, hon har ju inget emot äldre män och yngre kvinna, eftersom hon just är en yngre kvinna som är i hop med en äldre man eller hur?

    Varför då ta upp det i denna tråd när ts inte har dom åsikterna du skriver om?
    Ingen annan här heller har problem med att ts är tillsammans med en äldre man.
    Klaga på orättvisor kan du väl göra i trådar där folk just utrycker att dom inte gillar äldre män och yngre kvinnor, då kan du ta upp dom orättvisorna du anser finns men att göra det i en tråd där ingen har uttryckt dom åsikterna är ju att gnälla till fel personer.

    Du kapar ts tråd där hon är glad över att ha funnit någon och du tar upp saker som inte har med henne att göra. 
    Skärpning! 
    Så bra skrivet. Huvudet på spiken.
  • Anonym (A)
    Anonym (Vad har din åsikt om orättvisor med ts att göra?) skrev 2023-05-02 13:23:32 följande:
    Men är det du Kaffedraken som som skriver här?
    Vet inte om du skriver Jackie för att man ska tro att du är en kvinna istället för man.

    Men nu handlade i alla fall tråden om ts inte om hur du upplever att män bemöts, du byter innehåll, varför måste du bemöta hennes glada inställning till den man hon mött till att dra ner tråden och vara pessimistisk om hur andra är i andra trådar som ju  som sagt inte har med ts eller dom som svarar här att göra.
    Faktiskt oförskämt av dig!
     
    Jag tror också att Jackie är Kaffedraken.
Svar på tråden Träffat en äldre man