-
Om det verkligen är helt slut mellan er och du förklarar varför du hittade på den här grejen, så kan jag inte se varför de skulle tro att du tar tillbaka din historia för att skydda honom.Anonym (Sandra) skrev 2023-05-01 20:40:10 följande:Tänkte om de bara tror att jag ljuger nu för att skydda honom.. men hoppas att det stämmer. Jag kommer såklart säga sanningen iallafall. -
Du måste erkänna allt och berätta hela sanningen om varför du ljög, inte bara för polisen, utan för alla du ljugit för om detta, inklusive din dotter.
-
Det finns absolut noll poäng i att som kvinnomisshandlande man fejka en sådan här tråd. Ingen som kan påverka hans situation kommer att läsa i tråden och av det skälet agera till hans fördel.Anonym (Stina) skrev 2023-05-01 22:58:32 följande:När ett misshandlande ex ser att det skrivs trådar om misshandeln kan exet få för sig att skriva att det är en lögn och utge sig för att vara samma person.
Jag tycker folk ska fundera över den möjligheten. För de här trådarna som dyker upp ibland med människor som beskriver sig själva på värsta tänkbara sätt, aldrig går in på detaljer, aldrig berättar om någon bakgrund utan bara att de är helt galna, egoistiska, manipulativa, svartsjuka lögnare - de tycker inte jag är särskilt trovärdiga. Människor tenderar att vara iaf lite mer nyanserade när de beskriver sig själva. så tja, jag tror detta är något annat än en misshandlad kvinna.
Är tråden falsk så finns ingen mottagare av råden som läsarna ger.