Inlägg från: Anonym (!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (!!!)

Ljugit för polisen / falsk anmälan (långt)

Anonym (Sandra) skrev 2023-05-02 20:42:50 följande:

Beklagar verkligen allt du har behövt vara med om. Har ni barn också? 

Det här var bara en bula och det har aldrig hänt förut. 

Men man måste väl inte betala skatt för CAMs eller?

Är det slut mellan er nu? Så att barnen slipper era bråk?
  • Anonym (!!!)
    Anonym (Kvinna) skrev 2023-05-02 22:40:57 följande:
    Vi har vuxna barn som inte är gemensamma. Aldrig bott ihop men var tillsammans 24/7. Vi säger också att det var en väckarklocka för oss. Han kommer gå behandling för män som misshandlat sin kvinna och jag via soc för kvinnor som upplevt våld I nära relation.  Jag tror på oss och önskar dig/er all lycka till. 
    Har du hittat ett boende?
  • Anonym (!!!)
    Anonym (Anonym man) skrev 2023-05-02 16:51:56 följande:

Du är en vidrig människa. Detta hände mig, dotterns mamma fick en period enskild vårdnad, när det sedan påvisades att det var lögn åtalades hon för detta och en del andra saker också. Dottern var liten då, men vägrar i dag att prata med sin mamma på grund av detta. 

Falsk angivelse är straffbart. Addera förtal, förolämpning osv så riskerar Du om det vill sig illa fängelse.

Fast det var ju bra att göra för att gynna en eventuell vårdnadstvist, men det kommer nog mest gynna honom. 

Hon ljuger i ts. Han slog henne..
  • Anonym (!!!)
    Anonym (Sandra) skrev 2023-05-03 00:30:11 följande:
    Jo egentligen måste man nog det.. men det är svårt praktiskt att göra det vitt, vet inte riktigt hur det skulle gå till. Har till och med läst om en prostituerad som blev dömd för skattebrott 

Ja det är slut men han är här en del och träffar vårt barn.. men det har inte varit några bråk mellan oss efter det. Det här var ca en månad sen. 
    Staten får inte vara hallick.

Vad säger han om anmälan osv?
Svar på tråden Ljugit för polisen / falsk anmälan (långt)