Inlägg från: Anonym (Ilsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ilsen)

Hjälp!

Pratade ni inte om detta innan ni flyttade ihop?

Om han inte vill att du köper in dig får du acceptera det. Jag hade inte heller gjort det om jag var han, för mig är ju mina barn viktigast.

Du får antingen acceptera att han varken vill sälja och köpa nytt eller låta dig köpa in dig. eller så får du köpa eget och flytta ut igen. Men som sagt brukar man väl prata innan ihopflytt om sånt här?

Du kommer ju bo billigare än honom om du bor kvar eftersom du inte ska betala amorteringarna eller renoveringar, så de pengarna kan du ju spara till duna barn. OM du väljer att bo kvar alltså.

• Anonym (Ilsen)

Tomelilla, många har problem med att citera tyvärr.

Jag kunde citera, visa endast osv utan problem, sen ville jag pausa familjeliv och tog bort min användare. Efter någon månad ångrade jag mig och skapade en ny.
    Nu kan jag enbart citera det inlägg som ligger längst ner. Jag kan inte klicka på visa endast för att läsa tex enbart ts inlägg eller någon annans. Ibland kan jag inte ens posta svar i trådarna förrän efter 3 försök. Väldigt irriterande är det.

• Anonym (Ilsen)
    Tomelilla15 skrev 2023-05-07 20:53:52 följande:

Men är det verkligen detta du vill lägga tid på? Att använda tråden till att prata om familjelivs funktionalitet?

Svara kring det du ville ha hjälp med istället. Är frågan utredd eller undrar du något kring ämnet? 

Jag är inte ts!

Du visade ts att det går att citera. Jag kunde citera detta nu men enbart för att det ligger nederst. Ville bara säga att ts har rätt i att citat-funktionen fungerar jättedåligt.
Svar på tråden Hjälp!