Inlägg från: FiaLiza94 |Visa alla inlägg
  • FiaLiza94

Hjälp!

Sol12345 skrev 2023-05-06 11:49:10 följande:

Sant, jag kan bara tycka att om man lever ihop och älskar varandra så innebär det att bådas behov måste styra, och att allas barn är lika viktiga. Det borde ligga i ens partners intresse att ens partner är tillfreds med sin situation också 

Coolt. Uppenbarligen tycker din nya kille precis tvärt om. Bra jobbat med kommunikationen där! (...not).
  • FiaLiza94
    Sol12345 skrev 2023-05-06 12:03:36 följande:
    Oj det var viktigt för dig om det stod anonym eller användarnamn. Jag kan upplysa dig om att även signaturen (ditt användarnamn) är anonymt . Haha. Så det spelar ingen roll om man råkar klicka anonym när man citerar. Lycka till härinne! 
    Det är tragiskt att själv gå in och kommentera under ett annat nick i sin egen tråd för att vinna poäng. Sluta bortförklara dig för du gräver bara ett allt djupare hål.
  • FiaLiza94
    Sol12345 skrev 2023-05-06 12:14:43 följande:

FiaLiza då kan jag be dig läsa igen; det står TILLÄGG i tråden, det betyder tillägg till mitt första. Om jag låtsades vara Ngn annan varför då skriva tillägg? 

Ingen aning. Du ger ju dock inte direkt sken av att vara den vassaste kniven i lådan så det kan mycket väl vara så att du helt enkelt inte vet bättre.
Svar på tråden Hjälp!