Hej
Välkommentill denna tråd razorcrest❤️.
Jag har också fått till mig att jag har väldigt många ägg, har dock inte fått bekräftat något om jag har pcos, pco eller något utan bara att jag troligen inte har ägglossning varje månad. Går ju på letrozolen nu, enkel dos, varken tempar eller tar test för jag är lite rädd att jag stressar upp mig och har för mycket förhoppningar över de.
Emmalinnean, de här väntandes gör en galen och de värsta är att jag googlar varenda liten sak jag känner nu😂. Försöker att bara go with the flow men man hoppas ju hela tiden ❤️. Är otrivelle ryp liknande letrozol? Att de "lockar" fram ägglossningen?
Rödluvan, hoppas de går denna månad för dig nu när du spolat och tar sista dosen, håller tummarna så för dig!! Ja precis, jag fick remiss till sahlgrenska också, förhoppningsvis slipper vi gå dit båda två❤️. Fick du höra hur lång väntetid de var ungefär där?
Jag.är idag på cykeldag 34, skulle säga bim +1-2 någonting. Dock har jag fortfarande bruna spottings, idag måste jag säga att jag har som mest och förlåt för info här men de är liksom brunt och får ibland lite klumpar, precis som om mensen är trögstartad eller något.. Jag har riktig huvudvärk och haft i två dagar nu, jag skyller allt på letrozolen pch att jag inte vet hur mkn kropp reagerar på den. Planen var att ta ett test idag tidigt på morgonen men kände att jag ville vänta ut lite ifall mensen kom idag, som sagt är de dessa konstiga spottings, vet inte om jag bör kalla de spottings när de kommer lite klumpar och de har hänt några gånger idag, fick litelite i trosan, annars är de för de mesta när jag går på toa jag ser de. Jag funderar på att ta ett test imorgon bara för att sluta fundera och googla på detta 😂, men samtidigt lite rädd för jag vet att jag kommer bli ledsen men samtidigt skönt att bara få de svart och vitt.