Var köper jag påslakan?
Hej, var köper jag bra påslakan?
Vilka väljer jag och varför?
Hej, var köper jag bra påslakan?
Vilka väljer jag och varför?
Ikea duger utmärkt. Billigt och bra. Känn på kvaliteten och köp inte de allra billigaste däremot, man ska leva gott även om det är billigt ;)
Har varit nöjd med våra från både Jysk, IKEA och Hemtex. De som kallas Borås Cotton har vi varit väldigt nöjda med. Rusta har vet jag. HM Home tror jag har.
Annars kan man ju också köpa begagnat på ex Röda Korset eller liknande. De är väl tvättade oftast och därmed kan man minska sin miljöpåverkan.
Eller så googlar man...
IKEA. Problemet med IKEA:s påslakan är att dom inte har hål framtill, så man kan dra fram täcket.
Passa på när Lidl har. De brukar vara bra. Dra-på-lakan, även för dubbelsäng. De har dem ganska ofta.
IKEA. Problemet med IKEA:s påslakan är att dom inte har hål framtill, så man kan dra fram täcket.
Jag gillar Hemtex påsklakan. Brukar köpa sängkläder i bomullssatin när de har någon kampanj, typ 30% rabatt. Bra kvalitet och hög trådtäthet, samt hål i övre hörnen av påslakanen, vilket jag vill ha.
Har du Dollar Store i närheten så köp där
Jysk är helt ok oxå