• Anonym (Orolig)

Vad är felet? hjärtklappning?

Hjärtat känns som det rusar och gör 100 volter på bara några sekunder! Känns som hjärtat jobbar så snabbt att det ska stanna. Haft så nu i några dagar och det håller på hela dagarna! Jag har fått ett TUM EKG som jag gjort men visade inget onormalt. Tyvärr slarva Jag och gjorde inte regelbunde utan bara några gånger under 2 veckor. Men när det togs så hade jag inga symtom. men Det sista är annorlunda känsla. Är detta ångest??? stress? Jag vet inte. Inget är annorlunda nu i mitt liv 

• Svar på tråden Vad är felet? hjärtklappning?
  • Florence265

Hej, hur mår du nu? Känslan du beskrev hade jag också för flera år sedan. Har du sovit dåligt och oroat dig mycket på sistone?

• Anonym (Orolig)
    Florence265 skrev 2023-05-12 00:51:10 följande:

Hej, hur mår du nu? Känslan du beskrev hade jag också för flera år sedan. Har du sovit dåligt och oroat dig mycket på sistone?

Hej tack för frågan. Det har lugnat sig Lite. Men kommer då och då. börjat tänka på att andas mer och inte stressa upp. Så kan ju varit för mycket omkring och dålig sömn. Så jag tänker att hade det varit farligt så hade det inte avtagit. :) trodde inte jag haft något att bekymra mig om men tydligen kan små saker påverka en mer än man tror. 
    var din symtom pga stress? 
Svar på tråden Vad är felet? hjärtklappning?