Anonym (Uu) skrev 2023-05-13 06:00:04 följande:
Men hur uttrycker du dig om andra människor egentligen, "gamla skator?" Du måste vara väldigt bitter?
Verkar otroligt nedlåtande att prata på det sättet om kvinnor du dessutom haft sex med. Svårt att tänka mig en tjej som skulle "alla gamla hängpungar jag haft sex med, jag ångrar dem".
Nä med män heter det istället att tjejerna uppskattar nån med erfarenhet. Skillnad på könen kanske? Kvinnor får inte åldras?
Kaffedraken skulle varit här på två sekunder om en kvinna uttryckt sig så nedlåtande om äldre män som du gör om äldre kvinnor.
Jag är van att kvinnor uttalar sig nedlåtande om män, så det är inget jag reagerar på. Däremot så gillar jag inte när kvinnor gör skillnad på när de själva attraheras av och träffar yngre män.
När jag har skrivit att unga kvinnor gillar äldre män av olika orsaker, bl a hans erfarenhet, så har jag fel. De flesta som svarar skriver att äldre män är i sämre form än yngre hunks, han vill styra den yngre kvinnan, och är bara ute efter sex. Ironiskt nog så får han inte upp den heller.