• CR00

Äldre kvinnor

Som en man i mitten/yngre tjugoårsåldern har jag jobbat upp pondusen och tog mig an att ragga på lite "äldre" kvinnor, 35+.

Det måste vara det bästa jag gjort i mitt liv. Träffade en kvinna på 52 häromveckan och hade det underbaraste sexet i mitt liv.

Min fråga är väl om det är ömsesidigt för er "äldre" kvinnor med yngre män?

Och vad önskar ni att vi ska göra för att det ska bli bättre Glad

• Svar på tråden Äldre kvinnor
  • Anonym (Tänk om)

Mitt tips är att tänka om. Äldre kvinnor är i din ålder ofta enklare för att du är ung och därför dras du dit. Men sedan blir du en dag gammal själv och det är inte samma sak åt andra hållet, unga tjejer vill inte ha dig (oftast, undantag finns givetvis). Då är du i en sits där du ALDRIG vart med en ung tjej, bara med massa gamla skator, allt som finns tillgängligt är fortfarande gamla skator och det är dessutom svårare nu.

Så du missar en väldigt viktig del i ditt liv genom att kasta bort din ungdom på gamla kärringar. Jag är själv ett avskräckande exempel på det.

Kommer förmodligen aldrig få uppleva detta med att ha sex med en ung snygg tjej nånsin. Just för att jag tänkte som du, och intresserade mig för kärringar.

• CR00
    Anonym (Tänk om) skrev 2023-05-12 23:58:53 följande:

Mitt tips är att tänka om. Äldre kvinnor är i din ålder ofta enklare för att du är ung och därför dras du dit. Men sedan blir du en dag gammal själv och det är inte samma sak åt andra hållet, unga tjejer vill inte ha dig (oftast, undantag finns givetvis). Då är du i en sits där du ALDRIG vart med en ung tjej, bara med massa gamla skator, allt som finns tillgängligt är fortfarande gamla skator och det är dessutom svårare nu.

Så du missar en väldigt viktig del i ditt liv genom att kasta bort din ungdom på gamla kärringar. Jag är själv ett avskräckande exempel på det.

Kommer förmodligen aldrig få uppleva detta med att ha sex med en ung snygg tjej nånsin. Just för att jag tänkte som du, och intresserade mig för kärringar.

Du har säkert rätt, men jag är framförallt ute efter sex
  • Anonym (Uu)
    Anonym (Tänk om) skrev 2023-05-12 23:58:53 följande:

Men hur uttrycker du dig om andra människor egentligen, "gamla skator?" Du måste vara väldigt bitter?

Verkar otroligt nedlåtande att prata på det sättet om kvinnor du dessutom haft sex med. Svårt att tänka mig en tjej som skulle "alla gamla hängpungar jag haft sex med, jag ångrar dem". 

Nä med män heter det istället att tjejerna uppskattar nån med erfarenhet. Skillnad på könen kanske? Kvinnor får inte åldras? 

Kaffedraken skulle varit här på två sekunder om en kvinna uttryckt sig så nedlåtande om äldre män som du gör om äldre kvinnor. 
  • Anonym (Tänk om)
    Anonym (Uu) skrev 2023-05-13 06:00:04 följande:
    Men hur uttrycker du dig om andra människor egentligen, "gamla skator?" Du måste vara väldigt bitter?

Verkar otroligt nedlåtande att prata på det sättet om kvinnor du dessutom haft sex med. Svårt att tänka mig en tjej som skulle "alla gamla hängpungar jag haft sex med, jag ångrar dem". 

Nä med män heter det istället att tjejerna uppskattar nån med erfarenhet. Skillnad på könen kanske? Kvinnor får inte åldras? 

Kaffedraken skulle varit här på två sekunder om en kvinna uttryckt sig så nedlåtande om äldre män som du gör om äldre kvinnor. 
    Jag är väldigt bitter och åldrande är inget kul alls. Det är nedlåtande men jag känner att jag behöver vara det om jag pratar med vad som verkar vara någon som är väldigt mycket som mig själv för 20-25 år sedan. 

Tänk dig motsvarande själv, att du kastat bort hela din ungdom på att enbart ha ligga med gamla gubbar som drivkraft och syfte.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Uu) skrev 2023-05-13 06:00:04 följande:

Jag är van att kvinnor uttalar sig nedlåtande om män, så det är inget jag reagerar på. Däremot så gillar jag inte när kvinnor gör skillnad på när de själva attraheras av och träffar yngre män.

När jag har skrivit att unga kvinnor gillar äldre män av olika orsaker, bl a hans erfarenhet, så har jag fel. De flesta som svarar skriver att äldre män är i sämre form än yngre hunks, han vill styra den yngre kvinnan, och är bara ute efter sex. Ironiskt nog så får han inte upp den heller.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tänk om) skrev 2023-05-13 07:09:59 följande:
    Jag är väldigt bitter och åldrande är inget kul alls. Det är nedlåtande men jag känner att jag behöver vara det om jag pratar med vad som verkar vara någon som är väldigt mycket som mig själv för 20-25 år sedan. 

Tänk dig motsvarande själv, att du kastat bort hela din ungdom på att enbart ha ligga med gamla gubbar som drivkraft och syfte.
    Vad är det som säger att han bara ska ligga med äldre kvinnor? Om en yngre eller i hans ålder visar intresse så ligger han säkert med henne också.
  • Anonym (Tänk om)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-05-13 07:28:50 följande:
    Vad är det som säger att han bara ska ligga med äldre kvinnor? Om en yngre eller i hans ålder visar intresse så ligger han säkert med henne också.
    Tror jag inte han gör alls tyvärr. Han har en milf-fixering vilket nog borde klassas som en psykisk åkomma. Jag vågar nästan lova att när han sexfantiserar är det om äldre kvinnor, när han tittar på porr är det äldre kvinnor
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tänk om) skrev 2023-05-13 07:41:08 följande:
    Tror jag inte han gör alls tyvärr. Han har en milf-fixering vilket nog borde klassas som en psykisk åkomma. Jag vågar nästan lova att när han sexfantiserar är det om äldre kvinnor, när han tittar på porr är det äldre kvinnor
    Jag har en kuk-fixering och fantiserar mest om män när jag runkar. När jag kollar porr så är det man/kvinna men jag fantiserar att det är jag som suger kuk/blir påsatt.
    Irl så vill jag mest ligga med kvinnor.
  • Anonym (gbg)

Jag själv är visserligen nu medelålders. Född på 70-talet och haft ett rikligt sexliv. Jag har har under årens lopp haft fyra hemliga älskarinnor födda på 50-talet. Är det något man kommer minnas på äldre dagar är det eskapaderna med dem. (och då jämför jag också äventyr med 90-talist tjejer). Äldre kvinnor lever ut något enormt när man själv är yngre. Riktigt nice upplevelser. 
    Min senaste var för nått år sedan, en 66-åring, extremt sugen, gift, frustrerad kvinna, rakad och välsmakande fitta samt härliga bröst.... Sex med "åldersskillnad" är så himla läckert, hett och förbjudet! Även om yngre är rent utseendemässigt mer attraktiva så är sexet bättre med de äldre... Worth trying!

• Anonym (Anonym)

Jag är en medelålders kvinna och har tidigare haft en moralisk spärr mot alltför unga personer, men sedan började jag fundera på varför och hittade inget bättre skäl än att andra sagt åt mig att det är så det ska vara. Hittills har jag inte träffat så många yngre, inte haft sex med någon men kan tänka mig det.

Det äldre kvinnor uppskattar hos yngre män är deras villighet att tillfredsställa på ett annat sätt än äldre män, de tänker mer på bådas njutning och inte bara sin egen. Många äldre är otroligt bekväma, medan många yngre snarare verkar tända på att ge kvinnan njutning och se det, låter väldigt logiskt för min egen del i alla fall!

Svar på tråden Äldre kvinnor