Riksdagsvalet 2026
HAHAHAHAHA, underbar observation och en uppvisan i hur ett fromleri går till.
Men det är en slags omvänd psykologi de försöker med, och för de skäms ofta för sina politiker.
HAHAHAHAHA, underbar observation och en uppvisan i hur ett fromleri går till.
Men det är en slags omvänd psykologi de försöker med, och för de skäms ofta för sina politiker.
Jag bor i hillbillyland
- och jag har bott i tiotals år i fler av Sveriges utsatta områden - det är en tydlig skillnad på bildning och/eller värderingar - de som bor långt från 'de andra' har mer förutfattade och nedvärderande och generellt främlingsfientliga uppfattningar OM ANDRA MÄNNISKOR.
Inte alla, inte på alla platser,
Men stödet här hemma i Hillbillylan där utbildningsnivå och inkomster är lägre har enligt valstatistik större stöd för främlingsfientliga partiet SD som på alla sätt inte främjar demokratisk utveckling och som klassificerar människor på ett nedvärderande sätt.
Ser fram mot att du kritiserar SDs rasister nästa gång de skriver någonting i tråden.
Men, hur uttrycker du dig!!??
Hillbillies är enligt Wikipedia en generellt nedsättande term om vita människor som bor i avlägsna och lantliga bergsområden.
Skall man verkligen använda generellt nedsättande termer om olika, vagt definierade, folkgrupper? Som Hillbillies tex. Främjar det en god kommunikation och demokratisk utveckling av Sverige att klassificera människor på ett nedsättande sätt?

Det sägs det ja
tror jag ska samla ihop alla pejorativa benämningar på oliktänkande jag läst där.. läser jag dem högt lär jag få tvätta munnen med någonting som neutraliserar svavelsyra så frätande hatet är i allt jag läst där..
Men de självutnämnda onda har kanske fripass...
Om du inte tycker om när människor klassificeras på ett nedvärderande sätt, är det då lämpligt att du själv gör det?
Vad spelar det för roll var de bor, vad de tjänar och vilken utbildning de har? De har lika stor rätt till sina åsikter som alla andra och de har lika mycket rösträtt som alla i Sverige.
Om du tittar på väljarströmmarna ser du att SDs väljare till största del kommer från de borgerliga partierna och i synnerhet från M.
SD drömmer säkert om S väljare, endera för att få deras röster eller för att få utvisa dem (om man ska tro SDs och alternativ-högerns största megafoner här på FL )
Man måste ändå ge Sverigedemokraterna att de är konsekventa, de bevisar gång på gång varför de inte borde vara med i regeringen.
www.aftonbladet.se/nyheter/a/vgvejX/sd-toppen-ludvig-andersson-domdes-for-grovt-bedrageri-ar-radgivare-for-lokala-politiker