Anonym (Sossen) skrev 2025-07-01 07:29:25 följande:
Ja, i dag dras svångremmen åt med dyrare mediciner och lägre bostadsbidrag för barnfamiljer. Är det fortfarande 1 oktober som gäller för försämringarna i a-kassan?
Jag tror man ska hålla koll på statistiken för överdödlighet den närmaste tiden. Om den ökar för att folk måste välja mellan mat eller mediciner, borde Tidö-regeringen åtalas för folkmord.
I Socialdemokraternas skuggbudget 2025 avviker partiets förslag om bidrag till läkemedelsförmåner inte ö h t från regeringens förslag ? skillnaden är ±0 kronor.
Det betyder att medicinkostnaderna med en S-regering höjts lika mycket och att S tillstyrkt höjningen.
Tänk om du kunde sluta ljuga...
Snälla Killen skrev 2025-07-01 06:44:45 följande:
Bättre med enbart brunt menar du?
Förlåt om jag ställer frågan, men vet du ens skillnaden mellan kommunism och fascism?
Du verkar vara typen som lyssnar i 2 sekunder på vad någon har att säga men inte mer...
Ryssarna har iaf mer erfarenhet än oss svenskar av allt sånt där (till dags dato) och det är väl lite därför de är som de är, tillsammans med dig...
Du tycks inte ha några som helst problem med att kommunister har nästlat sig in i samhällsapparaten? Resultatet för den enskilda människan är lika eländigt oavsett om det stavas kommunism eller fascism.
Och för sista gången, ge fan i ditt kletande av ryssfascism på mig!
Det är ni i vänstern som gullat med sovjetunionen och krälat inför mullorna i Iran.
Anonym (Sossen) skrev 2025-07-01 07:23:36 följande:
Mitt parti lyckades i alla fall fördröja samhällskollapsen med några år genom att inte stå helt utanför.
Ditt parti, som regerat i 79 av 100 år har ingen som helst skuld i att det ser ut som det gör...
Hybris