Inlägg från: Alexanderlukas |Visa alla inlägg
  • Alexanderlukas

Riksdagsvalet 2026

RebeckaZ70 skrev 2025-10-02 06:59:06 följande:
    Att just du, som påstådd ateist, skulle ställa dig på samma sida som en grupp ultraortodoxa judar som anser att ett Israel inte kan existera innan Messias kommer, det såg jag inte komma.
    Det är riksdagsval om ett år nu och desperata socialdemokrater måste se till att kärnväljarna slickas medhårs. Utan dem är det helt kört.
    Håll stånd mot kulturvänstern!
  • Alexanderlukas
    FuckGoggleAskMe skrev 2025-10-02 23:46:13 följande:
    Ja du gjorde ett tappert försök att få något vettigt svar, men tji fick du.
  • Alexanderlukas
    Rataxes skrev 2025-10-05 08:26:25 följande:

Inte ens de egna vill ha honom

Han är ett riktigt ålsänke och i klass med Stenevi, så jag hoppas de behåller honom. 
  • Alexanderlukas
    Mentat skrev 2025-10-08 21:44:48 följande:
    Tja, det känns som ett sätt att bädda för ett framtida samarbete med (sd). Har inte (sd) krävt det sedan Hedenhös?
    Lika barn leka bäst. Så lika de är egentligen S och SD.
  • Alexanderlukas

Socialdemokraternas regeringsunderlag Vänsterpartiet går verkligen från klarhet till klarhet. Man blir lite rädd när man tänker på dessa ljusskygga och hatande Vänsterpartister och vad de kan ställa till med.

Rataxes skrev 2025-10-13 21:58:21 följande:

Kommunistpartiet (till allting utom namnet) har blivit ett riktigt vidrigt parti under Dadgostars ledning:

Människor från detta parti kräver ministerposter.

Som om det inte var nog med judehatet där V tvingats utesluta höga partimedlemmar.
  • Alexanderlukas
    Rataxes skrev 2025-10-18 11:23:01 följande:
    Jag tror tyvärr inte att hissen går dit upp.
    Det finns inte ens el till reservagregatet.
  • Alexanderlukas
    Mentat skrev 2025-10-18 13:19:56 följande:
    Jag undrar om det kan vara så att det är språkförståelsen som brister? Det jag skriver är i alla fall inte det ni svarar på.
    Man måste verkligen läsa noggrant eftersom de båda socialdemokratiska kompisarna i tråden skriver väldigt lika. Samma meningsuppbyggnad och intressanta innehåll från de båda.
  • Alexanderlukas
    Anonym (Giggi) skrev 2025-11-15 12:33:56 följande:
    "nära vän" 

Ditt parti var det första svenska parti som gav en ministerpost till en individ med bakgrund i svensk Vit Makt-rörelse. 

"jag kan ha gjort Hitlerhälsning"
    Du menar lilla Ida? Men i vanlig socialdemokratisk anda så förnekas allt, precis allt.

Svar på tråden Riksdagsvalet 2026