Inlägg från: SeptemberB |Visa alla inlägg
  • SeptemberB

BIM Juni 2023

Lägger in mig i listan 😊

1/6 - Foodie, 1a barnet
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket 
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    11/6 -September B, 2a barnet, 2a försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
  • SeptemberB
    lucylovis skrev 2023-05-29 12:48:28 följande:

Jag har BIM 1a Juni. Tog testa tidigt från rfsu imorse och det såg ut såhär. Vad tror ni??

Anar något! Skrattande
  • SeptemberB

Hjälp som jag inbillar mig nu. Har känt av ilningar i livmodern hela dagen men är bara på äl+2 så det är ju OMÖJLIGT att det finns symptom nu 😂

• SeptemberB

AJMB: Jag tycker det är ett tydligt streck! Spermier kan överleva i kroppen 6-7 dagar och kanske hade du ägglossning redan på lördagen!

Tycker det ser ut att vara "lagom" starkt med för att du ska vara på äl10-11 !

Ta ett digitalt!

• SeptemberB
    Embarazada skrev 2023-05-31 08:49:31 följande:

Då var vi här igen. Man tänker ju alltid att man ska vänta med att testa men det går ju inte. Nu sitter jag här igen och hoppas att det ska bli 11:e gången gillt.

Lägger upp lite bilder på dagens test iaf.

Ser väldigt nytagen ut. Ibland blir det lättare att tyda när alla färgrester "dragit förbi" efter några minuter. Anar ett streck men det kan vara för att färgen inte hunnit dra förbi ännu. Vilken dag efter äl är du? 
  • SeptemberB

Embrazada: Det går att ana ett streck men är du bara 7-9 dagar efter äl så är det fortfarande för tidigt för att få ett tydligt svar. Testa tidigt digitalt imorgon?  Skrattande

• SeptemberB
    GuldKvinnan skrev 2023-06-02 08:22:37 följande:

Testa tidigt imorse, har BIM på måndag eller tisdag. Otroligt svagt, kanske inte ens är något? 😂 

Tror jag ser ett streck? Är du på äl+10?

Själv jagar jag avsaknad av symptom. Är på äl+6 idag och brukar alltid få ömma bröst kring äl+4-5 men känner inget än så länge så tänker att något kanske är annorlunda denna månaden 😄
  • SeptemberB

Tog test idag på äl+9 eftersom jag ska ut med några kompisar så ville testa innan! 

Negativt. Aaanar ett svagt streck men det bör vara torkstreck eftersom fotot togs efter tiden (apoteket hjärtats gravtest)

• SeptemberB

Äl+10 idag och tog ett graviditetstest som var helt negativt så tror inte det blir något denna cykeln!

Svar på tråden BIM Juni 2023